Skip to main content

Beste T-Mobile,

 

Sinds het weekend valt mijn tv signaal steeds weg, ongeveer na 15 minuten elke keer.

Krijg de melding op tv “Tv box opnieuw opgestart” en netwerk bekabeling niet goed.

TV box is bekabeld aangesloten.

Heb mijn modem al gereset, maar blijft steeds wegvallen.

Het is in Roosendaal Centrum, heb al gekeken of er storingen zijn 

Zijn er meer mensen in Roosendaal die er last van hebben.

Hi @donar, ik wil natuurlijk dat je ongestoord tv kunt kijken. Zou je een aantal acties willen uitvoeren?

 

  • Kan je het modem en de TV Box een powerflip geven?
  • Een andere LAN-poort proberen op het modem? Soms is een LAN-poort defect en kan het daar aan liggen.
  • Een andere internet kabel proberen? 

Hoor graag van je of dit voor de oplossing heeft gezorgd! Zo niet, hoor ik het ook graag. Dan duiken we er dieper in.


Beste Tommie,

 

Zoals veel een antwoord uit uw checklijst.

Dit zijn 2 opties die niet van toepassing zijn.

Dit was dus een voorbode van de grote problemen bij T-mobile tv, heb alleen nog ned 1,2,3.

Al de hele dag grote storing bij T-mobile, 

Ik wacht weer af wanneer jullie het opgelost hebben.

 

groet

Donar


Ik weet niet of het iets te maken heeft met de eerdere problemen, maar voor de storing die nu gaande is, geldt: Als je op pauze drukt en kort daarna op play heb je als het goed is weer beeld. Dat is dan zo goed als live (ongeveer een halve minuut vertraging). Dit moet je wel herhalen als je zapt. Zo kun je tot het is opgelost toch TV kijken.

UPDATE: De storing zou opgelost moeten zijn. Werkt het inderdaad weer?


Reageer