Skip to main content

Wat is er mis met mijn t-mobilethuis abbonnement? Na update zijn al mijn eerder opgenomen films niet meer te zien, valt mijn beeld steeds stil. kan ik geen films meer opnemen van mijn favoriete zender, kan geen uitzendingen meer terugkijken via "programma gemist" enz. enz. Kortom het is een zooitje geworden. Ik denk dat ik maar ga overstappen naar een andere provider.  Wat een geklungel.😠😠😠😡😡😡

Hi @Jobeekers, welkom op onze Community!

Het klopt dat alle opnames voor de update verloren zijn gegaan. Als het goed is heb je hier een e-mail over gehad voor dat de update geweest is. Er zit op dit moment een bug in het systeem dat je niet alle programma's meer kunt opnemen, hier wordt hard aan gewerkt. Wat ik eventueel voor je kan doen is je huide TV Boxen omruilen voor een Amino Aria 610, dit zijn onze nieuwe TV Boxen. Hiermee verlies je dan wel de optie voor fysieke opnames. Wat je dan zou kunnen doen is de optie om Cloud Opnemen te activeren (à € 5 per maand). Hiermee kun je tot 200 uur digitaal opnemen en ben je niet gebonden aan het verouderde systeem van de hdd. Lees op onze website alles over de ins en outs: Cloud Opnemen gebruiken | T-Mobile Thuis. Kan je mij laten weten of ik dit voor je kan doen?


Op de eerste plaats;Ik heb  hierover geen E-mail gehad en als de nieuwe tv-box ( Amino Aria 610 ) een verbetering is, wil ik daar graag in toestemmen als ik maar weer programma's op kan nemen en terug kan kijken van mijn favoriete zenders. bij andere providers heb ik die mogelijkheden nl wel. 

Vriendelijke groeten:

J.Beekers.


@Jobeekers het niet kunnen opnemen van bepaalde zenders heeft te maken met de rechten van de zenders/programma's.

In ons Zenderoverzicht kun je Cloud Opnemen aanvinken, dan zie je alle zenders waarop dit mogelijk is! Als ik de omruiling in gang kan zetten dan hoor ik het graag.


Als daarmee de problemen opgelost zijn, zoals het stilvallen van het beeld zodat ik eerst het tv kastje moet resetten, dan mag er geruild worden mits hier verder geen kosten aan verbonden zijn anders laat ik het zoals het nu is en zoek ik zelf naar een andere oplossing. Voordat de update uitgevoerd was kon ik namelijk wel van bepaalde zenders opnemen en programma gemist e,d. terugkijken wat nu niet meer kan. voor mij is het nog niet echt een verbetering.

Vriendelijke groeten;

Jo Beekers.

om met jou spreuk mee te gaan: Life is too short to look to a bad television.


@Jobeekers ik kan je garanderen dat de problemen met het herstarten opgelost zijn.

Je ontvangt dan 2x de Amino Aria 610, deze TV Boxen kosten €5 per maand en kom je dus op €10 per maand zonder Cloud Opnemen, Cloud Opnemen kost €5 per maand. Op dit moment betaal je €15 euro per maand, €12,50 na de €2,50 korting op één TV Box. Dit is een oude korting en die kan ik niet meer toepassen op de nieuwe TV Boxen. Wat ik eventueel zou kunnen doen is de korting in 1x voor 1 jaar lang vergoeden, dit wordt dan ook in 1x verrekend. Alle zenders die je kunt opnemen met Cloud Opnemen staan in het zenderoverzicht. Daar kan ik jammer genoeg niks aan veranderen als je favoriete zender er niet bij staat. Ik lees graag wat ik voor je in gang kan zetten!


ik denk dat ik maar bij hetgene blijf wat ik nu heb en kijk wel hoe dit zich gaat ontwikkelen. ik wil jou wel bedanken voor de genomen moeite en nog een heel fijne dag toewensen.

Vriendelijke groeten+

Jo Beekers


@Jobeekers dat mag natuurlijk ook!

Geen dank, als ik je ergens in de toekomst nog mee kan helpen of de omruiling als nog in gang kan zetten voor je, laat het dan gerust weten. Jij ook nog een hele fijne dag!


Reageer