Sinds de T-mobile thuis tv update werken de knoppen op mijn afstandbediening niet goed meer. Ik gebruik de samsung tv afstandbediening. De terugspoel en doorspoelknop werken niet en ik kan niet via de blauwe knop 'begin gemist’ starten. Met de t-Mobile afstandbediening werkt het wel, maar kan ik het volume niet regelen. Ook veranderen van zender gaat heel erg traag. Ook kan ik niet meer doorspoelen, wat eerder wel kon. Wat is jullie oplossing voor al deze problemen. Ben overigens totaal niet blij met de update.
Je Samsung afstandsbediening werkt via infrarood op de T-mobile TV box. (Zonlicht kan dan invloed hebben)
Heb je nieuwe batterijen al geprobeerd.?
Meestal zijn bijna lege batterijen de oorzaak van het probleem.
Als je ook het tv volume wil regelen met de T-mobile afstandsbediening.
Ga dan naar deze link.
En ga naar afstandsbediening koppelen en volg de instructies.
Met de T-mobile afstandsbediening werkt het wel.
Dat is een "dome" afstandsbediening die kan niet functies leren en werkt doormiddel van infrarood. (Alleen tv codes in zetten om tv te bedienen)
Je Samsung afstandsbediening zal via bluetooth werken en ook infrarood.
Die afstandsbediening kan wel leren en updaten.
De conclusie zal dan zijn om het probleem bij Samsung te zoeken en niet bij T-Mobile.
T-mobile afstandsbediening werkt juist.?
Alle knoppen op die afstandsbediening werken juist.
= De update van T-mobile heeft niks veranderd (kan veranderen) aan het bedienen van de T-mobile TV box.
Ik zou zeggen vervang nou die batterijen. (Simpele test)
Of kijk in het Samsung menu en koppel de tv box opnieuw.
Dan kun je de basis functie van je tv gebruiken. (volume ,aan/uit ,enz.)
Via de T-mobile afstandsbediening.
-
Niks gaat via hdmi cec dat heeft de T-mobile TV box niet.
Het gebruiken van de tv afstandsbediening van de tv zelf heeft een leerproces wat vaak via bluetooth via tv en dan via infrarood naar de tv box gaat.
De bediening zal altijd via infrarood gaan bij de T-mobile TV box.
En dat de zenders heel erg traag verwisselen ligt zeker ook niet aan de T-mobile??
Ja dat traag zappen kan aan de box liggen.
Even de stroom er afhalen (herstart).
Meestal werkt dat.
Ik hoop dat het dan weer goed werkt.
Even wachten op iemand van T-mobile webcare.
Er zal waarschijnlijk morgen iemand van T-mobile zelf hier reageren voor een oplossing.
Hoi
P.s. de Amulet harddiskrecorder mag straks naar een milieustraat gebracht worden - deze hoeft niet meer teruggestuurd te worden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.