Skip to main content

Hallo!

 

het geluid van de tmobile app op mijn tv hapert. Ik heb geen tv box. Expres, omdat mij verteld werd dat de app net zo goed werkt voor smart tvs.

alleen het geluid hapert dus constant, ik word gek. Ik heb de app al verwijderd en opnieuw geinstalleerd, mn tv opnieuw opgestart, mn internet opnieuw opgestart, het probleem blijft zich voordoen. 
 

wat kan dit veroorzaken?

Hi @Joelle123, hartstikke goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Je hoort zonder issues van de App te genieten, dus ik ga je hier gelijk bij helpen. Wat exact de oorzaak is, daar durf ik vooraf geen uitspraken over te doen. Dit kunnen er meerdere zijn, dus wij gaan samen eerst op zoek naar de oplossing. Top dat je de App al eens hebt verwijderd om te zien of dit het issue met het geluid aan zou pakken. 

De instelling 'Dolby' voor geluid wordt niet (goed) ondersteund in de Smart TV App. Ik wil je dan ook vragen of je dit in het menu uit kan zetten onder Instellingen: Druk op de OK knop op de afstandsbediening, dan Menu -> Account -> Instellingen -> Audio -> Zender audio codec.

Heeft dit het probleem opgelost? Zo niet, dan hoor ik graag of je een Samsung Smart tv hebt of een Android Smart tv? Merci, ik wil dit voor je fixen! 💪