"Ophalen van IP-adres is niet gelukt"
Ik heb reeds een Powerflip geprobeerd (10 seconden stekker van TV box eruit en dan weer erin) en ook de optie die op de TV verschijnt, onder de titel van hierboven:
- "... Klik kde kabel in poort 3 of 4 van je modem en controleer of de kabel goed is aangesloten op je Interactieve TV Box" > check
- "... Haal je modem 10 seconden van de stroom ..." > check.
Verder heb ik zowel het modem 10 seconden van de stroom gehaald, als de TV Box en apart van elkaar met enkele minuten ertussen terug aangesloten.
Ik heb wel WiFi en de volgende lampjes op het modem branden:
POWER
WAN
INTERNET
LAN 1
LAN 4 (ik heb de TV Box ook al eens op LAN 3 aangesloten)
In mijn modem staat de DHCP Server op het uitdelen van adressen tussen 192.168.1.100 > 200 - goed: hier zijn slechts 2 apparaten op aangesloten: Router en TV Box.
Voor de TV Box was enkel een IP adres in DHCP gereserveerd: 192.168.1.200 - deze heb ik weggehaald. Helpt helaas niets.
Ik werk met Powerline (Devolo) en heeft geen problemen gehad hiervoor.
Ook zit er een eigen router op het modem, maar dat mag geen probleem zijn. Vast IP adres is alleen aan mijn router toegekend.
Zal ik eens met een UTP tester de verbinding van modem > TV box testen? Ik heb die nu niet bij de hand, kan er morgen wel om.