Geen goed beeld meer na update van 27-01-2020. Alle tips geprobeerd. Het werkt gewoon niet!
Hoi
We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ervaart met hun TV beeld, dank voor het delen! Op dit moment werken we hard aan de oorzaak èn de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte: http://www.t-mobile.nl/thuisstoring.
Ik ervaar ook steeds meer storing. Geblokt beeld en het geluid valt regelmatig weg. Zowel via adapter als via kabel. Ik heb hier glasvezel. Wanneer komt hier een oplossing voor?
Ik begin een beetje moedeloos te worden door al mijn slechte ervaringen.
Hoi
Bedankt voor je bericht en goed dat je het aankaart! Ik zie dat je een TV Box met recorder hebt. Kun je me laten weten of onderstaande stappen werken?
- Koppel de UTP (internetkabel) en stroomkabel los van de TV Box.
- Haal het modem (en evt. de mediaconverter) 20 seconden van de stroom.
- Als het modem is opgestart steek je de stroom van de TV Box er weer in.
- Wanneer de TV Box de melding "Geen internetverbinding gevonden" geeft, dan sluit je de UTP weer aan.
Geen zorgen, we komen er samen wel uit. De algemene storing is in ieder geval voorbij en er zijn oplossingen.
Dank je Jason,
Eindelijk een reactie van iemand van T-Mobile, ik ben anders gewend helaas.
Alle stappen uitgevoerd en ziet er tot nog toe goed uit. Hopelijk blijft het zo, ben benieuwd.
Nog een vraag: gaat terugkijken gemakkelijker worden? Een deel via gids, wat prima werkt andere zenders via Gemist.
Waarom niet alles via gids zoals bij KPN?
VRGR
John Raynor
Helaas. Begint toch weer te sturen. Nog niet zo erg, maar toch.
Hier ook nog steeds het probleem aanwezig nadat mij vandaag werdt vermeld dat het opgelost zou zijn. Het is tot nu toe wel minder heftig als eerder maar nog zeker niet weg
We zijn weer 4 dagen verder zonder resultaat, sterker nog, het wordt weer erger.
Wordt hier nog iets aan gedaan? Heb er inmiddels mijn buik vol van en kan niet wachten om terug naar KPN te gaan.
Hi
Hoi
Wat fijn om te horen dat er verbetering in zit! Als we iets voor je kunnen doen, laat het weten. De Community zit altijd voor je klaar.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.