Skip to main content
Beantwoord

TV storing Leeuwarden OPSCHIETEN!!

• 11 december 2020
  • 2 reacties
  • 240 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo T-Mobile,

Wat zijn jullie aan het doen om ervoor te zorgen dat we weer TV kunnen kijken in Leeuwarden? Inmiddels 24 uur voorbij. Zo moeilijk kan het toch niet zijn. 

Graag een reactie want ik ga niet weer 45 minuten aan de telefoon hangen.

Beste antwoord door Sander

Hi @Liwwadder,

De eerdere problemen in Leeuwarden en Deventer zijn opgelost. Een herstart van het modem (en eventueel de media converter) verhelpen het probleem: uitleg herstart modem.

Bekijk origineel

2 reacties

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • Antwoord
  • 11 december 2020

Hi @Liwwadder,

De eerdere problemen in Leeuwarden en Deventer zijn opgelost. Een herstart van het modem (en eventueel de media converter) verhelpen het probleem: uitleg herstart modem.

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 11 december 2020

Bij mij is het zonder een herstart van apparatuur opgelost. Of je moet de herstarts van gisteravond meetellen ;)

Wordt er ook bekend gemaakt wat het probleem is geweest?

Los daarvan: Ik ben een oud Vodafone-glasvezel klant, ben na jullie overname meeverhuisd en sindsdien dus nog steeds een trouw lid, maar in alle voorgaande jaren heb ik niet zoveel problemen gehad als alleen dit jaar.

Ik hoop dus dat alles snel weer echt stabiel gaat draaien, want fijn is dit absoluut niet.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen