Skip to main content

Hallo T-Mobile,

Wat zijn jullie aan het doen om ervoor te zorgen dat we weer TV kunnen kijken in Leeuwarden? Inmiddels 24 uur voorbij. Zo moeilijk kan het toch niet zijn. 

Graag een reactie want ik ga niet weer 45 minuten aan de telefoon hangen.

 

Hi @Liwwadder,

 

De eerdere problemen in Leeuwarden en Deventer zijn opgelost. Een herstart van het modem (en eventueel de media converter) verhelpen het probleem: uitleg herstart modem.


Bij mij is het zonder een herstart van apparatuur opgelost. Of je moet de herstarts van gisteravond meetellen ;)

Wordt er ook bekend gemaakt wat het probleem is geweest?

 

Los daarvan: Ik ben een oud Vodafone-glasvezel klant, ben na jullie overname meeverhuisd en sindsdien dus nog steeds een trouw lid, maar in alle voorgaande jaren heb ik niet zoveel problemen gehad als alleen dit jaar.

Ik hoop dus dat alles snel weer echt stabiel gaat draaien, want fijn is dit absoluut niet.


Reageer