Skip to main content
Beantwoord

Tv storing

  • March 19, 2018
  • 3 reacties
  • 71 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Smilde 9422, geen tv beeld, alleen blokkerig, wel geluid. Wat is er aan de hand?

Beste antwoord door Sander

Dag @Jhk56,

Het goede nieuws is dat er geen storing in Smilde is. Ik zorg er graag voor dat die blokken uit beeld gaan. Meestal komen die blokken in beeld zodra er een snelheidsprobleem is. Dit kan natuurlijk buitenshuis liggen, maar ik vermoed dat het euvel te herleiden is tot de verbinding tussen het modem en de TV Box. Kun je de stappen 3 tot en met 6 van deze pagina doorlopen?

Laten je mij weten of het hiermee lukt? En zo nee, wat het resultaat van de aanpassingen was?

3 reacties

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • Antwoord
  • March 20, 2018
Dag @Jhk56,

Het goede nieuws is dat er geen storing in Smilde is. Ik zorg er graag voor dat die blokken uit beeld gaan. Meestal komen die blokken in beeld zodra er een snelheidsprobleem is. Dit kan natuurlijk buitenshuis liggen, maar ik vermoed dat het euvel te herleiden is tot de verbinding tussen het modem en de TV Box. Kun je de stappen 3 tot en met 6 van deze pagina doorlopen?

Laten je mij weten of het hiermee lukt? En zo nee, wat het resultaat van de aanpassingen was?

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • March 20, 2018
Probleem opgelost, modem en decoder van de netvoeding gehaald. Na 5 minuten weer opgestart: alles werkt!

Sterre
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
  • March 21, 2018
Super! Fijn om te lezen dat het weer goed werkt. Veel TV-kijkplezier!