Er komt een nieuw on demand platform dat lost het hopelijk op
Ja maar daar betaal ik nu niet voor… Ik heb een dienst afgenomen waarbij ik kan pauzeren en verder kijken dus zou graag nu een oplossing willen.
Ja maar daar betaal ik nu niet voor… Ik heb een dienst afgenomen waarbij ik kan pauzeren en verder kijken dus zou graag nu een oplossing willen.
Gaat niet gebeuren daarom heb ik geen opnemen meer, ga geen 5 betalen voor iets wat gebrekkig werkt.
Ja maar daar betaal ik nu niet voor… Ik heb een dienst afgenomen waarbij ik kan pauzeren en verder kijken dus zou graag nu een oplossing willen.
Gaat niet gebeuren daarom heb ik geen opnemen meer, ga geen 5 betalen voor iets wat gebrekkig werkt.
Ik heb ook geen opnemen maar ze verkopen het wel zo dat je kan pauzeren. Dat kan wel maar dan moet het wel goed blijven werken en niet ineens terug springen naar live tv. En dit is ook al wanneer je maar 10 minuutjes achter loopt.
Ja maar daar betaal ik nu niet voor… Ik heb een dienst afgenomen waarbij ik kan pauzeren en verder kijken dus zou graag nu een oplossing willen.
Gaat niet gebeuren daarom heb ik geen opnemen meer, ga geen 5 betalen voor iets wat gebrekkig werkt.
Ik heb ook geen opnemen maar ze verkopen het wel zo dat je kan pauzeren. Dat kan wel maar dan moet het wel goed blijven werken en niet ineens terug springen naar live tv. En dit is ook al wanneer je maar 10 minuutjes achter loopt.
Slecht gelezen sorry. Maar antwoord is hetzelfde doen ze niks meer aan..
Jammer genoeg laat dat nieuwe Tv platform ook heel lang op zich wachten.
Vandaag meer dan 40 minuten met de klantenservice aan de telefoon gehangen. Box reset uitgevoerd en nu afwachten hoe hij het gaat doen...
Hey @frankb55,
Op sommige tijdstippen kan het inderdaad iets drukker zijn dan normaal, sorry hiervoor. Hopelijk heb je in die tussentijd je tijd nuttig kunnen besteden. En heeft de reset het euvel verholpen? Mocht dat niet het geval zijn, trek dan gelijk aan de bel. Dan lossen we het graag voor je op.
Hey @frankb55,
Op sommige tijdstippen kan het inderdaad iets drukker zijn dan normaal, sorry hiervoor. Hopelijk heb je in die tussentijd je tijd nuttig kunnen besteden. En heeft de reset het euvel verholpen? Mocht dat niet het geval zijn, trek dan gelijk aan de bel. Dan lossen we het graag voor je op.
Ik heb nog niet hoeven pauzeren dus weet nog niet of het geholpen heeft.
Update 20-02-2020.
Het herstarten/stekkeren heeft NIET geholpen.
Om 20.45 op pauze gezet, om 21.00u weer aan gezet, en om 21:50 sprong hij weer naar de live uitzending… Het lijkt net of de decoder überhaupt maar 1 uur kan bufferen (ofwel pauzeren) maar gezien je niet kan doorspoelen kan je dit uur nooit inlopen en klapt hij er uit.
Hoi @frankb55, Bedankt voor je bevindingen, Ik heb je probleem doorgezet naar onze technische specialisten. Zij gaan het voor je oplossen.
Hoi @frankb55, Bedankt voor je bevindingen, Ik heb je probleem doorgezet naar onze technische specialisten. Zij gaan het voor je oplossen.
Top ik wacht het
En? Oplossing gevonden? Want ik heb dit probleem ook iedere keer. Vaak zelfs bij kort pauzeren (gisteren bijvoorbeeld 5 minuten later begonnen aan een uitzending). De decoder resetten etc. helpt niets. Ik vind dit heel storend, omdat ik pauzeren vaak gebruik.
Hoi @santheman-nl, ik weet precies wat dit probleem oplost dus dat voer ik meteen op afstand uit op de TV Box. Op dit moment lijkt het er echter op dat de TV Box niet aangesloten is, klopt dat?
Wat me opvalt in de lijnmeting is dat er een Philips Lighting apparaat gekoppeld is op poort vier achterop het modem en deze zorgt voor een kleine obstructie in de verbinding. Kun je deze eens ontkoppelen? Dan ga ik meteen na of dit voor een nog stabielere verbinding zorgt!
Hoi @santheman-nl, ik weet precies wat dit probleem oplost dus dat voer ik meteen op afstand uit op de TV Box. Op dit moment lijkt het er echter op dat de TV Box niet aangesloten is, klopt dat?
Wat me opvalt in de lijnmeting is dat er een Philips Lighting apparaat gekoppeld is op poort vier achterop het modem en deze zorgt voor een kleine obstructie in de verbinding. Kun je deze eens ontkoppelen? Dan ga ik meteen na of dit voor een nog stabielere verbinding zorgt!
Hoi,
Ik heb de box aangezet. Ik zet hem altijd uit ivm stroomverbruik in standby stand, die is vrij hoog. Poort 4 gaat naar een switch, waarop een access point zit voor wifi. De HUE bridge (waarvan ik vermoed dat je het over hebt) is aangesloten op de ethernet port achter op de access point.
@Jason : heb jij tijd hier vandaag naar te kijken?
Goedemorgen @santheman-nl, daar heb ik zeker weten tijd voor. Kun je de box weer aansluiten alsjeblieft? Dan voer ik de aanpassing direct uit!
Hij staat weer aangesloten.
Perfect, bedankt voor je medewerking! Ik heb de aanpassing meteen uitgevoerd. Kun je over een klein uurtje nagaan of dit geholpen heeft, alsjeblieft? @santheman-nl
Hoi @santheman-nl, zo te zien heeft de aanpassing het probleem niet verholpen, strookt dit ook met jouw ervaring?
Ik heb namelijk een extra meting gedaan en zie dat jouw streamkwaliteit veel lager is dan onze minimale 97,5 procent marge. De TV Box schommelt bij jou tussen de 40 en 60 procent. Die gaan we omhoog krijgen door een TV Box wissel in gang te zetten, dit heb ik meteen gedaan voor je. Houd wel rekening met een maximale levertijd van tussen de vier en acht dagen.
Zodra de vervangende box bezorgd is, kun je deze op dezelfde manier aansluiten als de huidige box.
Mag ik je nog verzoeken om de apparatuur terug te sturen naar ons retouradres, alsjeblieft? Alle retourinformatie zal je straks in een e-mail toegestuurd krijgen zodat je precies weet hoe je de box kunt retourneren.
Om het nog wat duidelijker te maken, heb ik hieronder alle info geplaatst:
T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 15021
1117 ZZ Schiphol
Retournummer: “Zie e-mail”
Ook is het fijn als je een kort briefje met je retournummer en klantgegevens erbij stopt. Geen retournummer ontvangen? Vergeet dan zeker niet om je klantgegevens toe te voegen in de retourdoos. Alvast bedankt!
Natuurlijk hoef je voor de zending niets te betalen. Dankzij het antwoordnummer is de retourzending helemaal gratis. Vergeet niet het verzendbewijs goed te bewaren.
Hoi Jason, ik had nog niet getest. Fijn dat je proactief aan de slag bent gegaan. Ik zie de box wel verschijnen, dan retourneer ik de oude.
Heel graag gedaan @santheman-nl . Houd me op de hoogte, alsjeblieft. Een mooie week toegewenst!
@Jason ik heb hem vervangen, ik heb de kabels (HDMI, power, etc.) gewoon zo gelaten. Kun jij zien of het nu goed is?
Hoi @santheman-nl ,
Ik heb meegekeken, maar zie niet direct dat de TV Box is aangesloten. Is dit wel het geval?
@Boris Hij staat nu weer aan!