Skip to main content

Sinds 01.00 uur geen tv signaal meer. Zijn er werkzaamheden ?

Hallo @Speedking 

Gaat het om de regio Emmen, check dan dit topic.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/is-er-een-storing-bij-t-mobile-thuis-op-internet-tv-of-vaste-telefonie-284385


Goedemiddag @Speedking, van harte welkom op de Community!

Sorry dat de verbinding tijdelijk niet meer werkte. Gelukkig zie ik dat de netwerkbeheerder middels een kleine operatie aan het FTU (glasvezelaansluitpunt) de verbinding hersteld heeft. Dat hebben wij uit de rapportage teruggekoppeld gekregen. Strookt dit met jouw eigen bevindingen, is het inderdaad opgelost nu?

Indien ik je kan helpen, let me know. De Community zit altijd voor je klaar!


Een en ander was met half uurtje opgelost. Momenteel werkt het.


Top dat alles weer werkt! Mocht je ooit nog eens een dergelijke situatie meemaken of hulp kunnen gebruiken, laat het dan zeker weten.

Een prachtig weekend toegewenst! 🌞


Nothing has been resolved - the company I was sent to for cable installation said they don't know when the installation will be done


Hi @Nsanzabaganwa, sorry to hear the installation hasn't been finalized yet! If I understand my colleagues correctly, you've been in contact with the contractor recently (VWT), is that correct? If so, did you manage to receive updates in regards to the installation?


Reageer