Mijn tv gaat voor een paar seconden op zwart, dit gebeurt op alle zenders een paar keer per avond. Geen foutmeldingen maar beeld Freezed, scherm wordt zwart en gaat na ongeveer 5 seconde weer verder. Tv geluid is daarna een stuk zachter terwijl het volume de zelfde waarde heeft. Ook gaat mijn ontvanger regelmatig uit zich zelf aan en zet daarmee ook mijn tv en stereo set aan.(midden in de nacht) reset van mijn ontvanger heeft niets uitgehaald.
Hoi
Done
Heel erg bedankt!
Ik wil natuurlijk dat jij weer ongestuurd kan genieten van TV. Goed beeld is natuurlijk een must!
Ik heb direct jouw verbinding uitgemeten, maar deze ziet er gelukkig goed uit. Fijn! Wel wil ik je vragen om zowel het modem als het glasvezelkastje een herstart te geven, dit is al enige tijd niet gebeurd. In dit topic lees je precies hoe je dit doet:
Daarnaast valt het mij op dat je een Deco hebt aangesloten. Heb je de mogelijkheid om de Mediabox rechtstreeks op het modem aan te sluiten? Ik ben benieuwd hoe het beeld dan is. Mocht dit niet lukken, wil je het dan op de wifi proberen?
Laat je het mij weten wanneer je zover bent? Ik sta klaar om je verder te helpen!
Hi Teresa, het klopt dat ik deco's heb aangesloten op mijn zyxel T54, dit omdat de wifi dekking in huis niet best was. Overigens is dit door een monteur van Guidion bij mijn laaste storing uitvoerig gecontroleerd en in orde bevonden. Alleen hoofd deco is bedraad aangesloten op zyxelT54, de overige deco' s zijn bedraad of via wifi aan hoofd deco verbonden. Ik heb zojuist glasvezelkastje en Zyxel T54 gereset. Ga het nu even aankijken.De mediabox is bedraad aangesloten op Zyxel T54 Ik noem bewust zo vaak zyxel T54 omdat het laatste bericht van Odido was dat ik nog met een oud modem werkte, alsof de wissel naar de Zyxel T54 na een eerdere storing niet in de administratie van Odido is doorgevoerd. Groet, Ruud
Zit de mediabox direct op de deco aangesloten? Of via een hub.
De mediabox zit rechtstreeks op de zyxel router(bedraad) alleen wifi loopt via de deco.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.