Op de site zelf staat dat beide boxen over Full HD beeldkwaliteit beschikken. Ik heb zelf de box mét HD recorder.
Voor een TV abonnement van T-Mobile Thuis kun je kiezen uit 2 Interactieve TV Boxen: een compacte zonder HD recorder en een iets grotere met HD recorder. Beide boxen bieden dezelfde Full HD TV beeldkwaliteit.
Zou de box niet op 1080p signaal moeten geven? Dit is namelijk Full HD kwaliteit.... nu zie ik 1080i op mijn tv staan?
Hoor graag!
Blu-ray is wel 1080p en er zijn wat ontvangers die zelf van een 1080i signaal een 1080p signaal maken, maar dat wordt dan kunstmatig door de ontvanger zelf gedaan.
Meer informatie hier:https://nl.wikipedia.org/wiki/High-definition_television
"1920 × 1080, Interlaced, 50 en 60 Hz, aangeduid als 1080i50 of 1080i60, bitrate 1,24Gbps (50Hz) In Nederland worden alle hd-tv-zenders uitgezonden in dit formaat."
P.S. tv is een Panasonic Full HD
Ik heb meerdere negatieve reactie gehoord over t mobile thuis
Kunnen je het aan tonen dat het niet zo is
Ik heb ook vernomen van meerdere mensen dat ze geen televisie kunnen kijken dat hun tv 4k is en dat t mobile dat het niet ondersteunt
Ik verblijf op jullie reactie
Ik heb meerdere negatieve reactie gehoord over t mobile thuis
Kunnen je het aan tonen dat het niet zo is
Ik heb ook vernomen van meerdere mensen dat ze geen televisie kunnen kijken dat hun tv 4k is en dat t mobile dat het niet ondersteunt
Ik verblijf op jullie reactie
Het probleem is dat alle uitzendingen vanuit Hilversum maximaal 1080i of zelfs 720p is. Als je een decoder hebt dat 4k aan kan, dan is het nutteloos aangezien het origineel signaal veel lager is.
Ik wil na jullie overstappen maar wil ik ook aan dat internet snelheid komen ( in de richting van ziggo)
Ik wil na jullie overstappen maar wil ik ook aan dat internet snelheid komen ( in de richting van ziggo)
Zou je hier (https://netco-fpi-info.fourstack.nl/) je postcode en huisnummer invoeren en de resultaten delen?
Ha... mijn flat in Rotterdam:
Actuele Beschikbaarheid
Wat
Koper
Beschikbaar
Small green check
Distributiepunt(en)
MDF
Wat
FttH
Beschikbaar
Small red cross
Distributiepunt(en)
Technologie
Internet Snelheid
Koper/DSL
32 Mbit/s
Bonded Koper/DSL
-
Technologie
Internet Snelheid
Fiber
-
Geplande upgrades
Wat
Koper
Planning
May 2018
Distributiepunt(en)
SDF
Wat
FttH
Planning
Distributiepunt(en)
Technologie
Internet Snelheid
Koper/DSL
100 Mbit/s
Bonded Koper/DSL
-
Technologie
Internet Snelheid
Fiber
-
(klinkt volgens mij wel goed)
In je flat heb je alleen keuze tussen kabel (Ziggo) en VDSL (KPN en providers die KPN netwerk gebruiken).
Ik zie dat de TV opstart (Tmobile-thuis interactieve TV) met een resolutie van 1280x720, maar ik heb een TV die 1920x1280 aankan. Kan ik dit zelf aanpassen naar deze resolutie ? Zo ja....hoe dan ?
Op de site zelf staat dat beide boxen over Full HD beeldkwaliteit beschikken. Ik heb zelf de box mét HD recorder.
Voor een TV abonnement van T-Mobile Thuis kun je kiezen uit 2 Interactieve TV Boxen: een compacte zonder HD recorder en een iets grotere met HD recorder. Beide boxen bieden dezelfde Full HD TV beeldkwaliteit.
Heb hetzelfde probleem:
Hoera, een nieuwe TV aangeschaft QLED 3840x2160, maar....
Entone Amulet 515b met opname functie
TV signaal output via HDMI: 1280x720 /50p
Hoe krijg ik een beter signaal?
Alle genoemde tests & resets reeds uitgevoerd. Speelt dit probleem met de set-top nog steeds?
Mijn huidige abbo is internet 20. Kan het daar aan liggen? Tests geven een gem. van 18,5 Mb/s.
Na opeens last te krijgen van een blokkerig signaal (de eerste maand nergens last van), alle tests uitgevoerd en kwam er achter dat ik een veel betere resolutie zou moeten hebben.
Het kan er inderdaad aan liggen dat uw internet snelheid te laag is om FHD te ontvangen 18,5Mb/s is wel erg weinig, https://tele2-fpi-info.fourstack.nl/ kijk hier eens wat mogelijk is op uw adres misschien een wat hogere snelheid nemen?
Trouwens T-Mobile heeft geen mediabox welke 4K aan kan de Aria heeft wel UHD maar dat is upscaled dus m.i. niet echt UHD en daarbij komt dat T-Mobile geen enkele UHD zender heeft
BeMu, dank voor je reactie.
Ik heb inderdaad het goedkoopste abbo, omdat ik simpelweg niet meer snelheid nodig had.
Ik zit op koper met een maximale snelheidsmogelijkheid van 105 Mbit/s. Dus ik zou evt. een snelle abbo kunnen kiezen. Maar ik wil eerst zeker weten dat ik daar wat mee opschiet.
Als ik Youtube bekijk op deze nieuwe smart TV kan ik wel in hoge resoluties en framerates kijken.
Wellicht is het TV signaal anders opgebouwd (alle zenders tegelijk oid)?
Daarnaast begrijp ik niet dat het signaal de eerste maand wel compleet storingsvrij was.
Gek dat je hierover niet met een TMobile technicus kan bellen...
Hey
Ik ben dan geen technicus, maar denk wél graag met je mee. Wanneer ik je TV stream op afstand bekijk dan is die de laatste paar dagen inderdaad niet super. We moeten zien uit te vogelen waardoor dit wordt veroorzaakt. Heb je ook al geprobeerd om de volgende handeling uit te voeren?
1. Koppel de internetkabel en stroomkabel los van de TV Box.
2. Haal het modem vervolgens voor een aantal seconden van de stroom.
3. Als het modem is opgestart steek je de stroom van de TV Box weer in.
4. Wanneer de TV Box de melding geeft: “geen internetverbinding gevonden” sluit je de internetkabel weer aan.
Mocht de bovenste handeling het euvel niet hebben opgelost dan kun je ook je modem van een fabrieksreset voorzien. Ik hoor graag of het heeft geholpen!
Zojuist opnieuw in de volgorde zoals je beschrijft de eerste 4 handelingen uitgevoerd. Na 10 minuten TV kijken geen verschil in signaal, nog steeds blokkerig beeld.
Vervolgens een fabrieksreset geprobeerd inclusief de volgorde van aansluiten zoals beschreven. Ook dit geeft geen verschil. Het signaal is nog steeds zeer instabiel.
Signaalinformatie verstrekt door mijn Samsung TV:
Entone, resolutie 1280x720 /50p
Zou ik een hogere resolutie moeten krijgen op basis van mijn huidige abonnement? Oftewel, als het signaal goed was zou de TV Box een hogere resolutie doorgeven?
Hoi
Je kunt op de zijkant of achterkant van de box deze gegevens vinden. Wat ook mogelijk is, is om in de instellingen van de TV Box het MAC-adres en serienummer op te vragen. Hieronder een screenshot van het menu:
Actuele Beschikbaarheid
Wat
Koper
Beschikbaar
Wat
FttH
Beschikbaar
Technologie
Internet Snelheid
Koper/DSL
105 Mbit/s
Bonded Koper/DSL
-
Technologie
Internet Snelheid
Fiber
-
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.