Beantwoord

TV-problemen/ blokkerig beeld 29-04

  • 29 June 2021
  • 4 reacties
  • 74 Bekeken

TV signaal is slecht. Beiden TV-boxen geven blokkerig beeld.

Alle gebruikelijke tips en truuks doorlopen, power flip enz…alle bekabeling is OK. Internet en telefonie is OK.

Beeld is +/- 30 seconden goed en begint dan te haperen. Publieke NPO1, BRT, WDR en commerciële RTL, SBS. Gek genoeg is NPO1 GOS storing vrij.

Ik heb afgelopen maand onderstaande mail ontvangen over storingen hoewel ik deze op mijn adres niet heb ervaren….tot vandaag.

Storing bericht op 12 mei bericht ontvangen

We zien dat er een storing is in jouw postcodegebied. Hierdoor ervaar je mogelijk problemen met internetten, bellen en/of TV kijken. Er wordt hard gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen. Je hoort het gelijk als alles weer optimaal werkt! We houden je ook op de hoogte via My T-Mobile Thuis.

Onze excuses voor het ongemak.
 

Daarna van 19 mei t/m 18-juni 6x onderstaand bericht ontvangen:

Goed nieuws! De storing is opgelost. Je kunt weer optimaal internetten, bellen en/of TV kijken. Werkt het nog niet? Haal het modem dan een paar seconden van de stroom en sluit hem weer aan.

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 1 July 2021, 10:39

Bekijk origineel

4 reacties

Problemen blijven deze ochtend aanhouden. Nog steeds slecht TV signaal.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @L_Simar, bedankt voor je melding op de Community! 

Mijn collega's hebben gisteravond jouw situatie bekeken en op basis daarvan geconcludeerd dat een monteursbezoek nodig is om de beeldproblemen te herstellen - dit wist jij zelf uiteraard al want je hebt immers met hen gebeld. Voor de meelezers en andere users schets ik echter graag het volledige plaatje zodat ook zij ervan op de hoogte zijn wat de waarschijnlijke oplossing is.

Sorry dat het probleem aanhield na de gebruikelijke tips and tricks, maar ik ben er zeker van dat Guidion het herstelt. Zou je ons op de hoogte willen houden van de afspraak? Indien je toch nog hulp kunt gebruiken nadien of tijdens het bezoek, ben je altijd vrij om ons een berichtje te sturen. We zitten altijd voor je klaar!

P.s. in de tussentijd kun je gebruikmaken van TV Anywhere, dan heb je het gros van de zenders beschikbaar als stream (bijvoorbeeld op je PC/laptop of smart TV via mobiel, Chromecast of Apple TV).

Storing is gisteren middag opgelost. Dit werd in een mail bevestigd.

Vanmorgen is de monteur langsgeweest. De oorzaak bleek een defecte kaart waar 138 aansluitingen op zaten, de kaart is gisteren om 16:00 uur vervangen.

 

Reputatie 7

Hoi @L_Simar

Dat is goed om te lezen, fijn dat je het weekend in kon gaan zonder problemen! 

Als we je hier nog ergens bij kunnen helpen dan horen we het graag van je.

Reageer