Skip to main content

tv problemen

• December 16, 2025
  • 5 reacties
  • 38 Bekeken

Sinds gisteren geen regionale zenders meer te ontvangen en radio luisteren doet ook niet meer 

December 17, 2025

Hey ​@ra weever, je moet natuurlijk gewoon alle zenders kunnen bekijken en luisteren.

Daarom kijk ik graag met je mee. Kan je jouw profiel aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan hier een seintje geeft dan kan ik met je meekijken en dit voor je onderzoeken! 

5 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • December 17, 2025

Hey ​@ra weever, je moet natuurlijk gewoon alle zenders kunnen bekijken en luisteren.

Daarom kijk ik graag met je mee. Kan je jouw profiel aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan hier een seintje geeft dan kan ik met je meekijken en dit voor je onderzoeken! 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • December 17, 2025

Ik heb de gegevens bijgewerkt 

Gr. Ria

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • December 18, 2025

Superbedankt voor het aanvullen van je gegevens ​@ra weever, ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat je nog gebruik maakt van onze oude Tv Boxen. We gaan de oude Tv Boxen uitfaseren en daarom ruil ik ze graag voor je om. In dit topic lees je alles over de Mediabox:  

Als je hiermee akkoord gaat dan zet ik alles voor je in werking zodat je weer optimaal tv kunt kijken!

• Auteur
  • is een Master Poster
  • December 18, 2025

Hallo,

Ik wil dan graag 2 nieuwe tv boxen ontvangen,

Zodat ik weer normaal tv kan kijken en radio luisteren.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • December 19, 2025

Hey ​@ra weever, bedankt voor de terugkoppeling.

Ik heb meteen 2 Mediaboxen voor je aangevraagd, zodra ze verzonden zijn kun je de zending volgen in Mijn Odido. De oude Tv Boxen hoeven we ook niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel kijkplezier!