Vervelend dat je geen ontvangst meer hebt, zou je het volgende eens willen uitproberen?
-> Decoder een reset geven, dit kan door het stroom er even helemaal af te halen.
Als dat niets doet, zou je dan de volgende stappen willen uitvoeren?
-> Haal de stekker van de decoder uit het stopcontact
-> Reset de router met een tandenstoker
-> Start de router opnieuw op
-> Als de router klaar is kan je de TvBox weer aanzetten
Ik zou inderdaad allereerst een powerflip van de ontvanger proberen.
1. Haal de stroomstekker van je Interactieve TV Box uit het stopcontact.
2. Controleer of je apparaat helemaal van de stroom is, dit doe je door na te gaan of er geen lampjes branden aan de voorkant van het kastje.
3. Als je zeker weet dat het apparaat helemaal van de stroom af is, wacht je 1 minuut.
4. Na 1 minuut steek je de stekker van de Interactieve TV Box weer in het stopcontact, deze zal nu vanzelf weer opstarten.
5. Nu kun je controleren of alles weer goed werkt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.