Skip to main content

Ik heb per ongeluk het kinderslot op een zender gezet in mijn Odido TV app. Nu wil ik deze eraf halen en wordt mijn TV pincode gevraagd. Echter als ik deze invoer geeft ie aan dat dit incorrect is. Ik weet 100% zeker dat dit de pincode is die bij mijn klantnummer wordt weergegeven. Wat gaat hier nu verkeerd?

Hoi @Ralph1414, daar help ik je graag bij, dit is snel opgelost! Ik durf niet te zeggen waarom je huidige tv pincode niet wordt geaccepteerd. Geen zorgen, je kan snel een nieuwe tv pincode instellen via je Mijn Odido account: Mijn Odido TV instellingen.

Ik wens je alvast veel kijkplezier toe!

Dag Cal, dank voor je reactie. Ik heb mijn pincode gister gewijzigd omdat me dit ook een goede oplossing leek. Echter als ik deze pincode gebruik in de TV App dan krijg ik nog steeds dezelfde melding. Heel vreemd.

Er is toch een koppeling tussen mijn Odidio account en de TV app? Dan zou je verwachten dat hij de pincode moet herkennen.

Ik hoor graag weer.

Hi @Ralph1414, ik ben naar je codes gaan kijken en ik kan wel gewoon inloggen met de je pincode. Gebruik je de pincode die eindigt op 14 of 24?

Ik heb de leeftijd van Admin profiel ook weer op 18 gezet.

Dag Tommie, ik gebruik beide codes. Heb ze zojuist ook weer geprobeerd zonder resultaat. Dit betreft wel de Odido Online TV app waar ik dit probeer. 

Kan je eens kijken op www.tv.odido.nl of ze daar wel op werken @Ralph1414? Ik heb die met 14 gebruikt. 

Hi Tommie, het positieve is dat dit werkt! Het verschil met de Odido TV app is dat ik bij de app meer zenders heb (oa ESPN 4 zenders) en via www.tv.odido.nl heb ik slechts 1 ESPN zender. Ik gebruik de app dus vaak om deze zenders te streamen via Chromecast naar mijn televisie onder mijn overkapping. 

Toch blijft het vreemd dat ik via de Odido TV app dus blijkbaar een andere pincode moet gebruiken en dat deze dus ook niet te achterhalen is.

@Ralph1414 Zou je eens willen controleren of je TV-klantnummer hetzelfde is? Heb je wel het ESPN-zenderpakket in je abonnement? Als dat zo is, zouden alle zenders overal zichtbaar moeten zijn volgens het zenderoverzicht. Heb je extra kijkprofielen aangemaakt of gebruik je alleen het standaard ‘admin’-profiel?

Reageer