Beantwoord

TV pincode niet in te vullen Samsung TV

  • 16 November 2023
  • 8 reacties
  • 572 Bekeken

Reputatie 3

Ik heb de Odido TV app geïnstalleerd op mijn Samsung TV. 

De eerste keer moet je inloggen en je TV klantnummer en pincode invullen. Echter in het vakje TV pincode verschijnt er niks als je een code intoetst en kom je dus niet verder.

Ik heb de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

Ik zie overigens nog welkom bij T-Mobile thuis staan en de app is voor het laatst in September geupdate.

Wie heeft er een idee?

 

 

icon

Beste antwoord door peter-keetfm 16 November 2023, 19:17

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hé @mexflex  Heb je de TV ook al een keer uit en aan gezet?

Heb je toevallig ook een spraakfunctie op je afstandsbediening?

kan je de cursor ook niet bewegen met een andere afstandsbediening? Is je afstandsbediening wel gekoppeld aan je TV? 

 

Reputatie 3

Hoi,

Ja ik heb mijn TV uit en aangezet en uiteraard is de afstandsbediening gekoppeld..

Ik kan wel het TV klantnummer invullen maar in het vakje pincode verschijnt er niks als je wat invoert.

Ook geprobeerd via de Samsung Smart app waar de tv ook mee te bedienen is vanaf de gsm maar met hetzelfde resultaat. De tv heeft geen spraakbediening.

Dit lijkt echt een bug in de app.

Gaat om een samsung tv met Titzen.

@mexflex 

Wat ook kan werken is een usb toetsenbord aansluiten op de tv.

Dit is inderdaad een bug van de app i.c.m. Sommige Samsung tv,s.

 

Reputatie 4

Als je het TV klantnummer invult verandert het vakje van kleur, paarsachtig.

Als je binnen het vakje voor de pincode klikt, verandert daar niet de kleur van?

Daarna de vier cijfers.

Ik heb wel een LG

Reputatie 2

Wat je moet doen is op het knopje 123 met de balletjes drukken rood blauw enz op je afstandbediening. Dan kan je het onderste nr invullen. Zie afbeelding. 

 

Reputatie 3

@mexflex

Wat ook kan werken is een usb toetsenbord aansluiten op de tv.

Dit is inderdaad een bug van de app i.c.m. Sommige Samsung tv,s.

 

Een USB keyboard werkte inderdaad wel. Heel vaag. Je kan dus wel je klantnummer invullen met de afstandsbediening van de TV echter je pincode moet dan met een USB keyboard.
Ik denk dat de app een update kan gebruiken zeker omdat er nog T-Mobile thuis staat wat op mijn Shield/Android box netjes Odido heet.

Reputatie 3

Wat je moet doen is op het knopje 123 met de balletjes drukken rood blauw enz op je afstandbediening. Dan kan je het onderste nr invullen. Zie afbeelding. 

 

Dit zal ik nog eens proberen, uiteindelijk lukte het met een USB Keyboard

Reputatie 2

Als je eerst geen klantnummer invoert en direct naar het 2e vak gaat dan kun je wel de pincode invoeren. Vervolgens voer je het klantnummer in het bovenste vak in en daarna kun je inloggen.

Reageer