Skip to main content

tv vraagt steeds om PIN, maar elke willekeurig code werkt dan.

Hallo, daar klopt in ieder geval niets van. Ik heb een LG tv in de huiskamer, daar heb ik in ieder geval geen problemen mee, gisteren nog alle stekkers eruit gehad met het verplaatsen van de modem, dus restart zou die dan ook gewoon gehad moeten hebben. Boven heb ik een Sony tv, die het alleen doet na of de stekkers eruit gehad te hebben, of gerestart te zijn. Anders geeft ie aan geen enkel netwerk te kunnen vinden, lijkt mij dat dit dan gewoon aan het tv kastje ligt. Heb gewoon vol bereik op mijn mobiele telefoon in dezelfde ruimte, dus dat kan dan naar mijn idee ook niet aan de wifi daar liggen. Heb gisteravond ( na 2 x opnieuw opstarten) nog wel even tv gekeken boven, dus na het verplaatsen van de modem, dus ook dat heeft voor daar niet geholpen.

Is het toevallig nu mogelijk om de Mediabox boven ook bekabeld te verbinden ​@DjangoNuninga

Dat wil ik het liefst vermijden, maar zeker gezien de telefoons gewoon prima bereik hebben lijkt me dat ook niet het probleem. Ik denk echt dat de tv box gewoon niet in orde is aangezien die elke keer geen enkel wifi netwerk kan vinden, en na opstarten er ineens meerdere heeft staan.

Kan je de Mediabox van beneden is boven zetten ​@DjangoNuninga? Dan kunnen we uitsluiten of het aan de Mediabox zelf ligt of aan iets anders. 

Heb ik zojuist gedaan, en doet het boven gelijk goed.

Werkt de andere Mediabox beneden wel goed ​@DjangoNuninga

Reageer