Dat ga ik voor je regelen. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Aan het opzeggen van jouw TV-abonnement zit een maand opzegtermijn. Ik zal er daarom voor zorgen dat je TV per 15-09-2018 stopt. Vergeet je niet de TV Box(en) naar ons terug te sturen? Thanks alvast!
Komt voor de bakker! Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan regel ik dat jouw TV en Vast Bellen uit jouw pakket gaan.
rémon
Ik heb het direct voor je stopgezet, met inachtneming van een maand opzegtermijn. Per 7-2 stoppen beide diensten. Begin februari zal je een http://www.t-mobile.nl/retourpakket ontvangen voor de TV Box.
Ik wil mijn tv abbonement opzeggen. Wil alleen internet behouden. als ik mijn abonnement online wil afsluiten, wordt er gewaarschuwd dat ik een lopende bestelling heb en dat ik dit niet online kan doen. eigenlijk heb ik helemaal geen bestelling. Help me alstublieft en beëindig mijn tv-abonnement. Alvast Bedakt
Hoi
Ik houd dit voor je in de gaten, ik zorg ervoor dat alles goed verloopt!
Ik wil het TV pakket opzeggen. Internet en Vastbellen wil ik graag behouden. Dit ook ivm Klantvoordeel dat ik heb omdat ik wel 2 mobiele abonnementen heb.
Hi
En wat is de einddatum dan?
Je contract loopt tot dinsdag 4 maart 2025
Maar ik heb het TV pakket voor 8 maanden GRATIS. En zodra de 9e maand begint, zou ik er voor moeten gaan betalen. Dat wil ik voor zijn. Wanneer kan dat dan opzeggen?
Maar ik heb het TV pakket voor 8 maanden GRATIS. En zodra de 9e maand begint, zou ik er voor moeten gaan betalen. Dat wil ik voor zijn. Wanneer kan dat dan opzeggen?
Dat kan dus niet, je krijgt het binnen je jaarcontract 8 maanden TV gratis en dan betaal je de 4 maanden wel.
Is dus hetzelfde als je internetlijn waar je binnen een jaarcontract de eerste x maanden korting krijgt en de rest van het contracttermijn het volledige bedrag.
Maar na die 8 maanden wil ik geen TV pakket meer. Ik wil graag Vastbellen en Internet behouden. Geen televisie na die gratis periode meer.
Binnen je afgesloten jaarcontract betaal je 8 maanden niet en 4 maanden wel. Daarna kun je tv opzeggen.
Beste
Je hebt die korting gekregen omdat je hebt gekozen voor een abonnement met 8 maanden TV korting.
Als het contract is afgelopen (maart 2025) kan je het pakket aanpassen..
Ik hoop dat je dat zelf ook snapt. Geen enkele provider geeft korting en laat de klant er dan met de prijs vandoor gaan! Lees je contract even door.
Fijne avond.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.