Skip to main content

Goedemorgen,

 

Gisteren hebben wij inmiddels 2x een medewerker van Odido die ons verteld heeft dat wij minimaal een uur moeten wachten voordat het TV pakket is geactiveerd. Om 12:28 gisteren heb ik een mail gekregen dat het abonnement was aangepast. De tweede keer dat we een medewerker spraken, gaf zij aan dat het vandaag (gisteren dus) zou lukken om het pakket te activeren.

 

Het is inmiddels 24 uur verder:

 

 

Gaat dit nog goedkomen, anders mogen jullie de hele teringzooi annuleren.

 

Met vriendelijke groet,

 

Avioma

Hey @Avioma, goed dat je dit aangeeft.

Ik ben voor je gaan kijken en zie inderdaad dat hij ergens vastloopt. Ik heb hem nu handmatig doorgezet, als het goed is moet je de zenders nu kunnen bekijken. Zou je dit voor mij kunnen controleren? Thanks! 


Beste @Tommie van Odido ,

 

Werkt nog steeds niet:

 

 

Klik verder, dan krijg ik dit:

 

 


Hij werkt inmiddels wel, maar zou je nog de prijs willen aanpassen (of een eventuele factuurcorrectie willen uit laten uitvoeren?) 

 

Ik heb het pakket aangeschaft voor € 2,50 de eerste maand. Dus geen € 10,- 

Er wordt nu het hele pakket in rekening gebracht. Ik verwacht dan ook een compensatie hiervoor.

 

 

Ik zie het graag tegemoet. Alvast bedankt.


Ah ik zie dat het nog op je oude adres stond, het TV-pakket en tv zelf, dit heb ik nu goed gezet en als het goed is moet het nu werken @Avioma


Reageer