Wij zijn per 19 december klant bij Odido. Tv + internet.
De mediabox vond ik niet goed werken. Haperingen etc. Dus ik ben overgeschakeld op de Apple TV. Nu wil ik tv opzeggen omdat we het toch niet gebruiken.
Maar dat kan pas eind december.
Er werd verteld dat we een proefperiode hadden en alles konden aanpassen.
Is dit waar of valt er nog een mouw aan te passen?
Goedemorgen
Je proefperiode is al over de 14 dagen heen.Je krijgt een korting omdat je een bepaald pakket hebt afgenomen dus ik vrees dat je dit niet gaat lukken.(maar daar ga ik niet over)
Als de mediabox niet goed werkt of niet naar je zin is kan je ook de app van Odido op je Tv zetten (smart Tv) en via die app TV kijken. Ik kijk ook zonder box en het werkt super.
Of ze kunnen kijken waarom de box niet goed werkt.
Misschien kan je de box wel terugsturen? Dat moet een moderator beslissen.
Zie mijn onderschrift> Vul alles in zodat de moderators gelijk zien welk abonnement je hebt en of er nog iets mogelijk is succes!
MVG. Cristien
Hoi Christien,
ik ga toch niets met de box doen.
De privé velden zijn ingevuld.
Hoi Christien,
ik ga toch niets met de box doen.
De privé velden zijn ingevuld.
Wat wil je nu opzeggen? Je Box of het hele TV pakket?
Alleen het tv gedeelte. Ik stream tv via de Apple TV.
Alleen het tv gedeelte. Ik stream tv via de Apple TV.
Mmm. Dat maakt het nog niet echt duidelijk. Bedoel je dat je de Odido TV App nu op Apple TV gebruikt? Dan moet je natuurlijk niet het tv gedeelte opzeggen want dan werkt die app ook niet meer.
Dus wil je alleen de Box retourneren en het TV Pakket behouden (=odido app) of wil je helemaal geen TV meer van Odido en kijk je op de Apple TV via een andere stream?
Hoi,
ik kijk tv via de Apple TV en de NLziet app. Het belangrijkste is dat ESPN blijft werken.
Werkt perfect.
Het hele tv gedeelte gebruik ik niet.
Hoi,
ik kijk tv via de Apple TV en de NLziet app. Het belangrijkste is dat ESPN blijft werken.
Werkt perfect.
Het hele tv gedeelte gebruik ik niet.
Ik neem aan dat je die ESPN dan niet van Odido kijkt maar op een andere manier (want zover ik weet heeft NLziet geen ESPN).
Dan rest alleen nog even dat een moderator hier naar kijkt en doorgeeft wat het zou betekenen om het hele TV pakket op te zeggen (qua e.v. opzegkosten of tv box).
Je kan ESPN niet ergens anders afsluiten dan bij je Provider. Je kan ESPN niet zelf afsluiten. Er moet altijd een provider achter staan.
Is het zo dat, als je tv opzegt, de ESPN kwijtraakt?
Espn kun ook casten via de app.
Je kan ESPN niet ergens anders afsluiten dan bij je Provider. Je kan ESPN niet zelf afsluiten. Er moet altijd een provider achter staan.
Is het zo dat, als je tv opzegt, de ESPN kwijtraakt?
Uiteraard. Daarom begreep ik al niet dat je wel TV op wilt zeggen maar wel naar ESPN kijkt.
Je kunt volgens mij ook ESPN wel apart afsluiten bij Odido.
https://www.odido.nl/tv/zenderpakketten/espn
Bij Internet+TV is het gratis. Anders betaal je volgens mij bijna net zoveel als dat je TV afneemt. Dus ik vraag me af of een opzegging dan wel veel zin heeft.
In dat geval zou je alleen de tv-box op willen zeggen (na de kortingsperiode volgens bij €2,50).
Thanks! Nu is het duidelijker!
Als ik het zo bekijk dan kan ik het beter zo houden. En aan het einde van het jaar de box terug sturen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.