In het Duitse vakantie huisje werkt Odido tv niet.alles al geprobeerd maar steeds de foutcode 314999
gelukkig hebben we de ziggo tv app nog.
die doet het gewoon.
In het Duitse vakantie huisje werkt Odido tv niet.alles al geprobeerd maar steeds de foutcode 314999
gelukkig hebben we de ziggo tv app nog.
die doet het gewoon.
Welkom op onze community!
Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik snap goed dat je graag gebruik maakt van de Odido online app op vakantie. Ik help je dan ook graag verder om dit op te lossen!
Allereerst ben ik benieuwd of je de Odido Online TV app (voor Android/iOS) gebruikt of de Smart TV app. Deze laatste is namelijk alleen te gebruiken op het Odido netwerk zelf. Van de Odido Online TV app kan je overal genieten.
Mocht dit niet zo zijn, ben ik benieuwd of je al eens geprobeerd hebt om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Wil je dit eens proberen?
Zojuist opnieuw de app geïnstalleerd maar helaas..
krijg ook dezelfde foutcode nog.
Hoi
Hallo Ishana, ik gebruik de online TV app, volgens mij is er ook geen andere en deze doet het wel via Hermosillo's netwerk( deutsche telecom) maar niet via de wifi.
heb de app ook al opnieuw geïnstalleerd en bij de instellingen staat “lokaal netwerk” aan.
Doet de app het ook op een 4/5G verbinding
Het kan zijn dat het wifinetwerk een gastnerwerk is van een accommodatie, deze netwerken zijn erg restricted en werken niet heel lekker met onze app waardoor de foutcode kan ontstaan.
Hallo Tommie, op het 4/5 g netwerk doet hij het prima.
de app staat op iPhone en iPad maar via wifi doet geen van beide het, en alle 2 krijgen dezelfde foutcode.
de Ziggo Go app doet het wel
En zit je toevallig in een accommodatie op dit moment
Hallo Tommie,
dank voor je antwoord, weet jij misschien of dit alleen in Duitsland niet via wifi werkt of zijn er nog meer landen in Europa waar de app het niet doet?
Het gaat volgens Tommie niet om “duitsland” maar om de beperkingen van het TCP/ UDP/IP verkeer van het betreffende wifi netwerk. Een “meer open” wifi netwerk zou ook in Duitsland dus gewoon moeten werken.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.