Hoi @Wim_A,
Via de website tv.odido.nl kun je ook buitenshuis TV kijken, zelfs in de hele EU. Dat geldt ook voor apps op telefoons en tablets. De TV-apps, TV-/mediabox en dergelijke kun je inderdaad alleen thuis gebruiken, maar dat is hier dus niet van toepassing. Een Windows-app verwacht ik niet, omdat kijken via de browser al mogelijk is. Bovendien zijn apps op Windows nooit echt een succes geworden.
Hopelijk heb je zo wat meer duidelijkheid en ik wens je alvast een fijne vakantie!
Hoi @Wim_A,
Via de website tv.odido.nl kun je ook buitenshuis TV kijken, zelfs in de hele EU. Dat geldt ook voor apps op telefoons en tablets. De TV-apps, TV-/mediabox en dergelijke kun je inderdaad alleen thuis gebruiken, maar dat is hier dus niet van toepassing. Een Windows-app verwacht ik niet, omdat kijken via de browser al mogelijk is. Bovendien zijn apps op Windows nooit echt een succes geworden.
Hopelijk heb je zo wat meer duidelijkheid en ik wens je alvast een fijne vakantie!
Bedankt voor het snelle antwoord. En dat nog wel in het weekend.
Fijn dat dit mogelijk is. Ik neem een laptop mee op vakantie.
Gr, Wim
Goedendag,
Ik heb begrepen dat de multimedia tv box alleen thuis werkt.
Kan ik, als ik op een camping in Nederland zit, met de ‘odido online tv’ app op mijn smartphone naar de mediabox casten, als ik mijn smartphone en de mediabox allebei verbind met het wifi netwerk van de camping? Of weigert de mediabox dan de verbinding met Odido?
In dat geval hoef ik alleen maar de media box mee te nemen, in plaats van een laptop.
m.vr.gr, Wim
Hoi @Wim_A,
Ja, dat kan zeker. De Mediabox heeft een Chromecast ingebouwd. Als je daar naartoe streamt, is je smartphone (Odido Online TV) leidend en kun je dus alles casten wat je ook op je smartphone kunt zien.