Skip to main content

goedenavond,

 

we hebben sind kort problemen met onze tv box deze dateert nog van het vodafone tijdperk maar heeft altijd prima gewerkt. nu is hij sinds een dag of 10 ontzettend traag. uiteraard hebben we het modem en tv box al een keer spanningsvrij gemaakt helaas zonder effect.

 

weet hier iemand wat ik kan doen om het op te lossen 

 

alvast bedankt

Dennis van Herk 

 

 

Hey Dennis, 

Daar moeten we iets aan gaan doen! Heb je ook al deze volgende handelingen geprobeerd? 
 

1. Koppel de internetkabel en stroomkabel los van de TV Box.

2. Haal het modem vervolgens voor een aantal seconden van de stroom.

3. Als het modem is opgestart steek je de stroom van de TV Box weer in.

4. Wanneer de TV Box de melding geeft: “geen internetverbinding gevonden” sluit je de internetkabel weer aan.

Mocht het bovenstaande niet hebben gewerkt, geef jouw TV Box dan een harde reset. Hier zie je hoe dit precies doet. Laat je ons weten of 't heeft geholpen? 


Reageer