Skip to main content

Tv ontvanger staat geregeld stil. Dan Ontvang ik de melding op tv “Er is iets mis gegaan, druk op oké”. Moet ik een reset uitvoeren? Dankjewel, groet Willeke 

Hi @Wikjew, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je twee verschillende TV Boxen in bezit hebt. De Etone Amulet en de Entone Kamai. Dit zijn vrij oude TV Boxen en ruil ik graag allebei voor je om. Wel zie ik dat je nog een hele oude actie hebt, de gratis TV Box en €5 korting op de TV Box met harddiskrecorder. Deze acties zullen komen te vervallen. De actie Gratis TV Box kan ik nog wel één jaar lang voor je vergoeden, dit zal in één keer gebeuren en dan ontvang je een verrekening van € 30 op een volgende factuur. Ook verlies je dan wel de optie voor fysieke opnames. Wat je dan zou kunnen doen is de optie om Cloud Opnemen te activeren (à € 5 per maand). Hiermee kun je tot 200 uur digitaal opnemen en ben je niet gebonden aan het verouderde systeem van de hdd. Lees op onze website alles over de ins en outs: Cloud Opnemen gebruiken | Odido. Kan je mij laten weten of ik dit voor je kan doen?


Beste Tommie, 

Heel hartelijk bedankt voor je bericht. 
Ik heb vanmorgen de technische dienst gesproken en zij hebben aangeven dat ik de ontvanger 15 seconde uit het stopcontact moet laten. Dit heb ik gedaan en ik heb geen ‘Frees’ meer gehad. Voor nu ben ik dus oké. Mocht het toch terug komen dan zal ik gebruik maken van het voorstel. Voor nu hartelijk bedankt. Groet, Willeke 


@Wikjew Super om te lezen dat je inmiddels contact hebt gehad met de technische dienst en dat zij dit voor je hebben opgelost! 😀


Reageer