Goedemorgen @marcelvl Welkom in de community van T-Mobile.
Je kan je verzoek in Dit onderwerp plaatsen. De moderators pakken het daar op en helpen je verder.
Hou er wel rekening mee dat het weekend is, de moderators reageren meestal binnen de 24/48 uur.
Fijn weekend!
@CrisTien Bedankt voor je antwoord, helemaal super! @marcelvl Is het gelukt met de TV Box-swap?
@Jason, ik heb nog steeds dezelfde tv box...
Hey @marcelvl,
Ik heb je verzoek in orde gemaakt! Binnen enkele ogenblikken ontvang je netjes een bevestiging van de wijziging en de retourprocedure. Ook ontvang je binnenkort per post je nieuwe TV Box.
@marcelvl Wat fijn dat je nu de vervangende TV Box kunt gebruiken! Heel veel plezier met jouw TV abonnement. Als we iets voor je kunnen doen op de Community, dan hoor ik het graag. We zitten altijd voor je klaar.
@Jason, bedankt voor je bericht: even voor de volledigheid (de financiële kant van het verhaal)
De opnamebox met opnamefunctie kost per maand 5,- meer dan de box zonder.
Deze extra kosten had ik bij afsluiten gedurende de eerste 6mnd retour als korting gekregen.
Dus op dit moment veranderd er niets in mijn maandelijkse kosten, maar na 6mnd tv-thuis abonnement zou ik met de box met opnamefunctie 5,- meer zijn gaan betalen. Correct?
@marcelvl Dat klopt volledig!