De laatste tijd gebeurt het steeds vaker dat het beeld stilstaat en de ontvanger op geen enkele manier reageert op de afstandsbediening.
Als ik dan de ontvanger van stroom afhaal en er weer op dan doet hij het soms weer een dag
De laatste tijd gebeurt het steeds vaker dat het beeld stilstaat en de ontvanger op geen enkele manier reageert op de afstandsbediening.
Als ik dan de ontvanger van stroom afhaal en er weer op dan doet hij het soms weer een dag
Hoi
Goed dat je dit bij ons aankaart! Om de stabiliteit terug te brengen in de TV Box, wilt het vaak helpen om een fabrieksreset hierop uit te voeren. Je zet daarmee de TV Box terug naar de fabrieksinstellingen. Hoe je deze precies doet, vind je hier op onze Wiki:
Mocht het onverhoopt toch nog een keer gebeuren, trek dan meteen aan de bel! We staan hier voor je klaar op de Community.
Het heeft een tijdje gewerkt maar het gebeurt toch weer regelmatig dat hij vast loopt, nu weer bij terugkijken SBS, dan staat het beeld stil en kan ik nix meer met de afstandsbediening
Hi
Het helpt de leverancier enorm als we heldere voorbeelden doorzetten. Kun je daarom twee voorbeelden aan mij doorgeven?
Als je hierop terug kunt komen, dan zou dat super zijn!
Laatste keer 15 oktober, terugkijken SBS6, hart van nederland. Ook op RTL7 werkt terugkijken regelmatig helemaal niet of loopt ook vast.
Hi
Hi
Nog nix gefixt, vanavond kon ik op Veronica, Jack Reacher, niet vanaf het begin kijken. En gisteravond , The Punisher, niet.
Hi
Nadat het even goed is gegaan, staat m'n beeld nu weer stil, bij begin gemist, Taken, RTL7, irritant
Dus ook bij gewoon tv kijken gaat het beeld stilstaan op SBS6
Hi
Zit vanavond Veronica terug te kijken, kan ik niet pauzeren en krijg ineens een melding, ik klik erop en het beeld is zwart 🤮
Ook op Hart van nederland zelfde geval
Vanmorgen ging de box met de afstandsbediening niet aan. Complete reset gegeven, daarna gaf hij weer dat storing scherm
Hallo
Goedemorgen, we ontvangen meldingen dat een aantal klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte: Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie? | T-Mobile Community.
Voor de mensen die wel Internet en/of Vast Bellen kunnen gebruiken, maar geen TV: wanneer je op OK klikt, ontvang je als het goed is weer beeld. Dit lijkt te maken te hebben met de onderhoudsronde van vannacht. Indien het hierna nog niet werkt, herstart dan de TV Box (en het modem) via de stappen die in ons handige artikel beschreven zijn: Reset TV Box | T-Mobile Community.
Fout is weg, maar ,begin gemist, rtl7 werkt niet.
The Girl in the spiders web.
Hi
RTL7 terugkijken werkt nog steeds niet
Hi
Gisteren kreeg ik bij ieder programma van RTL7 tezien, Terugkijken wordt niet ondersteund voor dit programma., vanaf nu kan ik weer Terugkijken vanaf 10 december . Hoop dat de problemen nu voorbij zijn.
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.