Bij het programma TV.Online zie je in het overzicht alle zenders alleen een kleindeel van de tijd (bv 20:00 tot 21:30) hoe krijg je rest van de avond te zien? Is er een handleiding met sneltoetsen bijvoorbeeld.
Hi
Mocht je iets anders bedoelen, laat het dan gerust weten. Ik help je graag verder!
Hi
Mocht je iets anders bedoelen, laat het dan gerust weten. Ik help je graag verder!
Nou Demi helemaal te gek. Het is wel een heel klein grijs vlekje onderin en ik kon er maar niet achter komen waarom ik in mijn MacBook zo kon swipen naar alle kanten behalve de het hele programma van de dag. De box, iMac en iPhone werken dan net weer iets anders. Bedankt het is opgelost.
Groet Hans (bedrijf de Hazewind)
Fijn om te horen
Ja Tommy bedankt. Twee tips. Izzi moet je even nakijken. Daar kun je gerust een dik half uur mee bezig zijn zonder gewenst effect.
2. Beeldopbouw van Ipad, Laptop, MacBook, samsung, iPhone is zo divers en werkt allemaal anders.
Simpele handleiding voor de gids / het programma zou een uitkomst zijn met duiding van de. Bij ipad verschuif je gewoon het programma door te Swipen. Ik help je al een beetje hoe eenvoudigweg de beeldvorming aan te geven voor kijken in chome …...
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.