tv.odido.nl op laptop geeft boven in beeld een balk.

  • 21 May 2024
  • 3 reacties
  • 42 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Op mijn laptop geeft tv.odido.nl een navigatie balk die niet weg wil ondanks dat het scherm op volledig scherm staat.

Dit is zeer ergerlijk en maakt de kijkervaring negatief.

Cal van Odido 2 maanden geleden

Hoi @Bluppie, fijn dat je hier melding van maakt, ik zie je ook graag op volledig scherm genieten! Van welk browser maak je gebruik om te kijken? Ik heb zo’n vermoeden dat de navigatiebalk vast is gezet in je browser, alleen verschilt het weer per browser hoe je deze ‘flexibel’ kan maken. Sowieso kan je de navigatiebalk ook verbergen met de toets ‘F11’ op je toetsenbord. Zo kan je meteen al van een volledig scherm genieten! 🙂

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Bluppie, fijn dat je hier melding van maakt, ik zie je ook graag op volledig scherm genieten! Van welk browser maak je gebruik om te kijken? Ik heb zo’n vermoeden dat de navigatiebalk vast is gezet in je browser, alleen verschilt het weer per browser hoe je deze ‘flexibel’ kan maken. Sowieso kan je de navigatiebalk ook verbergen met de toets ‘F11’ op je toetsenbord. Zo kan je meteen al van een volledig scherm genieten! 🙂

Navigatiebalk is niet het probleem. Wel dat stomme menu van odido aan de bovenkant welke maar niet weg wil.

 

Reputatie 7
Badge +9

Kan je hier een screenshot van maken @Bluppie? Als je op full screen kijkt moet je dit namelijk niet krijgen. 

Reageer