Hi @Jochem Goudriaan, heel goed dat je dit via deze weg bij ons meldt! Ik ga je hierbij helpen, want je hoort zonder problemen tv te kijken. Ik durf niet te zeggen of het probleem in het modem zit, dus ik wil eerst samen met jou naar een andere oplossing zoeken. Ik zie de TV Box niet terug in de verbinding. Is deze rechtstreeks aangesloten op het modem? Zo niet, dan wil ik vragen of je dit kunt doen. Ook zie ik dat het modem al meer dan 108 dagen onafgebroken aan staat. Dus wellicht dat het herstarten toch niet helemaal is gelukt. Kun je eens de volgende stappen uitvoeren?
Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Merk je hierna een verbetering op? Ik hoor het graag, want ik wil dit voor je fixen!