Skip to main content

Als ik mijn tv start, dan komt hij direct in tv menu. Dit terwijl ik graag gewoon een zender wil zien.Als tv menu wil zien dan druk ik wel op de het huisje.Moet ik iets instellen zodat hij direct op een zender opent?

@Mhlin Goede vraag! Je kunt dit inderdaad aanpassen naar het door jouw gewenste opstartscherm. Ik leg je graag uit hoe je dit doet! 

Ga naar het TV Menu > profielinstellingen (linksboven in de hoek) > Bewerken > weergave aanpassen > Kies je opstartscherm > Klik op “geen”. 

Laat je mij weten of het is gelukt?


@Mhlin Goede vraag! Je kunt dit inderdaad aanpassen naar het door jouw gewenste opstartscherm. Ik leg je graag uit hoe je dit doet! 

Ga naar het TV Menu > profielinstellingen (linksboven in de hoek) > Bewerken > weergave aanpassen > Kies je opstartscherm > Klik op “geen”. 

Laat je mij weten of het is gelukt?

Helaas is het niet gelukt. Staat nu op geen, en bij opstarten komt de tv nog steeds terug in Menu. 


Gaat het om de Smart TV app of om de Mediabox @Mhlin? Of gaat het over je eigen televisie? Als het om je televisie gaat, zou je het typenummer willen sturen? Dan kunnen we daar verder zoeken!


Reageer