Skip to main content

TV menu

• 30 mei 2024
  • 3 reacties
  • 170 Bekeken

Als ik mijn tv start, dan komt hij direct in tv menu. Dit terwijl ik graag gewoon een zender wil zien.Als tv menu wil zien dan druk ik wel op de het huisje.Moet ik iets instellen zodat hij direct op een zender opent?

Uitgelichte reactie

30 mei 2024

@Mhlin Goede vraag! Je kunt dit inderdaad aanpassen naar het door jouw gewenste opstartscherm. Ik leg je graag uit hoe je dit doet! 

Ga naar het TV Menu > profielinstellingen (linksboven in de hoek) > Bewerken > weergave aanpassen > Kies je opstartscherm > Klik op “geen”. 

Laat je mij weten of het is gelukt?

3 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4249 reacties
  • 30 mei 2024

@Mhlin Goede vraag! Je kunt dit inderdaad aanpassen naar het door jouw gewenste opstartscherm. Ik leg je graag uit hoe je dit doet! 

Ga naar het TV Menu > profielinstellingen (linksboven in de hoek) > Bewerken > weergave aanpassen > Kies je opstartscherm > Klik op “geen”. 

• Auteur
  • 2 reacties
  • 3 juni 2024
Teresa van Odido schreef:

Helaas is het niet gelukt. Staat nu op geen, en bij opstarten komt de tv nog steeds terug in Menu. 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14045 reacties
  • 3 juni 2024

Gaat het om de Smart TV app of om de Mediabox @Mhlin? Of gaat het over je eigen televisie? Als het om je televisie gaat, zou je het typenummer willen sturen? Dan kunnen we daar verder zoeken!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen