We krijgen sinds een paar maanden regelmatig de melding "Er is iets mis gegaan” op de TV. Resetten van de TV box helpt heel even, maar niet lang. Dit gebeurt bijna elk half uur en is erg vervelend.
Oplossing?
We krijgen sinds een paar maanden regelmatig de melding "Er is iets mis gegaan” op de TV. Resetten van de TV box helpt heel even, maar niet lang. Dit gebeurt bijna elk half uur en is erg vervelend.
Oplossing?
Welkom op onze Community!
Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder om dit op te lossen, zodat je weer ongestoord TV kunt kijken!
Wil je de volgende vragen voor mij beantwoorden? Dan zet ik het direct voor je door naar onze technische dienst!
Welkom op onze Community!
Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder om dit op te lossen, zodat je weer ongestoord TV kunt kijken!
Wil je de volgende vragen voor mij beantwoorden? Dan zet ik het direct voor je door naar onze technische dienst!
Het probleem speelt al minstens een half jaar, maar in eerste instantie gebeurde het niet zo vaak.
Dit gebeurd alleen bij live tv kijken (ik gebruik terug kijken en opnemen ook nauwelijks).
Hoi
Ik verwacht dat de nieuwe Mediabox je erg zal bevallen, ik wens je alvast heel veel kijkplezier toe!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.