Skip to main content

TV meld steeds "Er is iets mis gegaan"

  • 28 februari 2024
  • 3 reacties
  • 156 Bekeken

We krijgen sinds een paar maanden regelmatig de melding "Er is iets mis gegaan” op de TV. Resetten van de TV box helpt heel even, maar niet lang. Dit gebeurt bijna elk half uur en is erg vervelend.

Oplossing?

Uitgelichte reactie

29 februari 2024

Welkom op onze Community! @chrisvanzwolle 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder om dit op te lossen, zodat je weer ongestoord TV kunt kijken! 

Wil je de volgende vragen voor mij beantwoorden? Dan zet ik het direct voor je door naar onze technische dienst! 

  • Sinds wanneer speelt het probleem?
  • Gebeurd dit alleen bij Live TV Kijken of ook bij Terug Kijken en Opnemen?

 

3 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4249 reacties
  • 29 februari 2024

Welkom op onze Community! @chrisvanzwolle 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder om dit op te lossen, zodat je weer ongestoord TV kunt kijken! 

Wil je de volgende vragen voor mij beantwoorden? Dan zet ik het direct voor je door naar onze technische dienst! 

  • Sinds wanneer speelt het probleem?
  • Gebeurd dit alleen bij Live TV Kijken of ook bij Terug Kijken en Opnemen?

 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 29 februari 2024
Teresa van Odido schreef:

Welkom op onze Community! @chrisvanzwolle 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder om dit op te lossen, zodat je weer ongestoord TV kunt kijken! 

Wil je de volgende vragen voor mij beantwoorden? Dan zet ik het direct voor je door naar onze technische dienst! 

  • Sinds wanneer speelt het probleem?
  • Gebeurd dit alleen bij Live TV Kijken of ook bij Terug Kijken en Opnemen?

 

Het probleem speelt al minstens een half jaar, maar in eerste instantie gebeurde het niet zo vaak.

Dit gebeurd alleen bij live tv kijken (ik gebruik terug kijken en opnemen ook nauwelijks).

 


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 1 maart 2024

Hoi @chrisvanzwolle, fijn dat je hierop terugkomt, ik grijp graag hard en daadkrachtig voor je in! Daarom heb ik de TV Box voor je omgewisseld en ik zorg er ook gelijk voor dat je een nieuw en toekomstbestendig model krijgt.

Ik verwacht dat de nieuwe Mediabox je erg zal bevallen, ik wens je alvast heel veel kijkplezier toe! 😄


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen