Tv mediabox, Er gaat iets mis

  • 22 May 2024
  • 8 reacties
  • 53 Bekeken

Reputatie 2

Goedendag,

Ik ben nu bezig met de 2de mediabox en dit heeft een hoop problemen opgelost gelukkig. Maar nu krijg ik sinds het weekend af en toe (minimaal 1x per dag) een melding in beeld.

Er komt iets te staan van: Er gaat iets mis. We kunnen bepaalde inhoud niet laten zien.

 

Ik kan hier geen foto van maken want het staat te kort in beeld. Ik zou graag willen weten waarom komt het in beeld en wat kan ik of jullie eraan doen dat dit niet meer in beeld komt?

Cal van Odido 23 dagen geleden

Hoi @frank190189, fijn dat je dit op de kaart zet, ik zie je graag zorgeloos genieten van alle inhoud die je Mediabox te bieden heeft! Ik heb een sterk vermoeden dat de internetverbinding die je Mediabox ontvangt niet sterk genoeg is. Zou je kunnen controleren of je Deco set genoeg snelheid geeft en zou je, bij wijze van test, de Mediabox direct bekabeld aan kunnen sluiten op het modem? Het is ook slim om te testen of je andere Mediabox wel goed werkt op de ‘probleemplek.’ Zo weten we snel of het aan de plek ligt, of aan de Mediabox zelf.

Ik ben benieuwd, ik pak dit graag daadkrachtig voor je aan! 😃

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @frank190189, fijn dat je dit op de kaart zet, ik zie je graag zorgeloos genieten van alle inhoud die je Mediabox te bieden heeft! Ik heb een sterk vermoeden dat de internetverbinding die je Mediabox ontvangt niet sterk genoeg is. Zou je kunnen controleren of je Deco set genoeg snelheid geeft en zou je, bij wijze van test, de Mediabox direct bekabeld aan kunnen sluiten op het modem? Het is ook slim om te testen of je andere Mediabox wel goed werkt op de ‘probleemplek.’ Zo weten we snel of het aan de plek ligt, of aan de Mediabox zelf.

Ik ben benieuwd, ik pak dit graag daadkrachtig voor je aan! 😃

Reputatie 2

Als de internetverbinding niet sterk genoeg is ligt dat niet aan de deco, maar aan de modem. Want de tv box is rechtstreeks op de modem aangesloten. Dat zouden jullie ook moeten kunnen zien toch?

Ik heb geen andere mediabox meer want ik had er 1 waar ik veel problemen mee had en die is door de klantenservice(telefonisch) omgewisseld, omdat er hier niet naar geluisterd werd.

Reputatie 7
Badge +2

@frank190189 Dank je wel voor je terugkoppeling. Ik zie inderdaad dat je de Mediabox bekabeld hebt aangesloten. Ontvang je de melding nog steeds? 

Daarnaast verneem ik graag of je ook een verminderde verbinding ervaart op andere apparaten wanneer deze melding verschijnt. 

 

Reputatie 2

De tv box heb ik altijd bekabeld gehad. Geen idee of het nog steeds ervoor komt ik heb gisteravond weinig naar de tv gekeken.

 

Hebben jullie iets veranderd dan?

 

Het is me nog niet opgevallen dat andere apparaten een mindere verbinding hebben of iets dergelijks, maar daar heb ik ook niet opgelet.

Reputatie 7
Badge +2

@frank190189 Ik heb jouw verbinding uitgemeten en die ziet er verder goed uit, gelukkig! 

Ik ben benieuwd of de melding te maken heeft met de Mediabox/app zelf of met de internetverbinding. Mocht je deze weer zien en de mogelijkheid hebben er toch een foto van te kunnen maken dan kan ik iets gerichter zoeken. 

Ik wacht jouw terugkoppeling in ieder geval af! 

Reputatie 2

Ik kan je nu al zeggen dat een foto heel lastig gaat worden want het staat maar kort in beeld. Als ik de telefoon vast heb is de melding weer weg.

Reputatie 7
Badge +2

Snap ik @frank190189! Laat je mij weten of je de melding nog bent tegengekomen wanneer je TV hebt gekeken?

Reputatie 2

Ja dat zal ik laten weten

Reageer