TV loopt voortdurend vast

  • 18 September 2023
  • 3 reacties
  • 332 Bekeken

Ik heb een zelfde probleem als al eerder gemeld door meerdere klanten.

“Sinds de update lopen beide Entone boxen voortdurend vast. Soms gaat het een half uur goed, waarna het soms wel vier tot zes keer achter elkaar misgaat. Steeds weer komt de melding 'er iets mis gegaan, druk op ok'. Reset van boxen en modem verandert niets. “

 

Eerder heb ik contact gehad en toen was de oplossing een update die niet geheel was afgerond. Dit is alsnog gedaan door T-Mobile.

Vervolgens is het modem vernieuwd naar een Zyxel type.

Helaas het probleem is niet opgelost.

 

Graag een oplossing voor dit uiterst irritante probleem

Tommie van Odido 10 maanden geleden

Hey @duiverman9, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie inderdaad dat je nog twee Entone Kamai 510's in bezit hebt. Deze heb ik direct voor je omgeruild naar een Amino Aria 610. Hiermee moet dit euvel verholpen zijn. Kan je mij een terugkoppeling geven als je de nieuwe TV Boxen hebt aangesloten? De Entone TV Boxen hoeven we ook niet meer terug, deze kun je inleveren bij een inleverpunt voor gebruikte apparaten. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @duiverman9, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie inderdaad dat je nog twee Entone Kamai 510's in bezit hebt. Deze heb ik direct voor je omgeruild naar een Amino Aria 610. Hiermee moet dit euvel verholpen zijn. Kan je mij een terugkoppeling geven als je de nieuwe TV Boxen hebt aangesloten? De Entone TV Boxen hoeven we ook niet meer terug, deze kun je inleveren bij een inleverpunt voor gebruikte apparaten. 

Hallo Tommie,

Dank voor het aanbod. Ik ben benieuwd of het probleem wordt opgelost. Wordt vervolgt.

Met de nieuwe TV boxen is het probleem opgelost. Dank voor de hulp.

Reageer