Welkom op onze community! @wiekivi
Goed dat je ons via deze weg hebt gevonden en een topic opent. Ik kan mij voorstellen dat dit niet fijn is. Ik help je graag verder, zodat je optimaal kan genieten van TV!
Heb je al eens geprobeerd om de TV Box een herstart geven? Zo niet, wil je dit dan eens proberen? Ik ben benieuwd of het probleem met de pincode dan nog steeds terugkomt.
Uiteraard wil ik ook dat je jouw favoriete programma’s kan Terug kijken met goed geluid. Ik kijk dan ook graag met je mee.
Ervaar je het zachte geluid echt alleen bij Terug kijken? Zo ja, kan je mij dan een voorbeeld geven van wanneer dit is gebeurd (datum/tijdstip/zender/programma)?
Als je de gevraagde gegevens (postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN) aan je community profiel toevoegt, is de verificatie compleet en kan ik direct met je meekijken. Ik sta voor je klaar!