Skip to main content

Sinds de update op 3 mei naar het nieuwe T-mobile TV kunnen wij geen tv meer kijken. Onze beide Entone tv-boxen blijven hangen op netwerk starten.…

 

Update: inmiddels doet één box het wel, de andere nog niet. Het maakt niet uit waar de boxen aangesloten zijn.

Hi @Belburg, goed dat je hiervoor contact opneemt. De TV Box zou zichzelf na 24 uur moeten herstellen als hij vast loopt na een update. Aangezien dit bij één TV Box nog niet het geval is, ga ik hem omruilen voor je. Ik zie dat je op dit moment een ouder model TV Box gebruikt, ik ga daarom beide boxen vervangen voor een nieuwer model. Zodra de boxen verzonden zijn, zul je een e-mail van ons ontvangen met de track en trace code zodat je precies weet wanneer het pakket bezorgd gaat worden! De oude boxen hoef je niet terug te sturen. Ik heb er het volste vertrouwen in dat het met de nieuwe TV Box helemaal goed gaat komen! 😄


Hoi Nora

Bedankt voor je bericht en de oplossing. We wachten komst van de nieuwe boxen even af.

 


Helaas heb ik het zelfde probleem. 1 box is ok , bijde tweede box blijf constant de melding: we zijn druk bezig met een update enz maar dit loopt al uren.Ook hier een reset en een hardware reset geprobeerd maar helaas geen resultaat


@fredo4711 Kun je tijdens het zien van de foutmelding ook op de OK-knop drukken van de afstandsbediening of doet dat verder niets? Als het goed is, is dat namelijk één van de mogelijke workarounds.


probleem is sinds vanochtend opgelost, bedankt


Super fijn om te horen dat het bij je is opgelost @fredo4711, ik wens je nog heel veel kijkplezier toe! 😃

 

Mocht een andere lezer een soortgelijk probleem ervaren, reageer graag in dit nieuwe topic: