Skip to main content

Net als zovele hier in de community werkt bij ons het tv kijken na de update van de app dramatisch. Om de paar seconden zwart beeld met de melding.: er gaat iets mis, probeer je het nog een keer.

App al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Modem ook gereset. 

Dit zijn de tv gegevens:

Bekabeld aangesloten op het Odido netwerk. 

Het is echt hopeloos. Ben zeer ontevreden 

Hi @Ruud Vlaming dank je wel voor het melden! Top dat je ook al een aantal gegevens hebt gedeeld. Ik wil dit graag verder doorzetten voor verder onderzoek. Zou je een filmpje kunnen maken van het beeld waarop het probleem dan duidelijk te zien is? Je kan dit via een Wetransfer linkje naar mij toe sturen via een PB.

Wil je ook de volgende gegevens delen?

  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit is te vinden bij de instellingen van de TV (Let op: dus niet de app!): 
  • Welke versie van de Smart TV app is geïnstalleerd? (Ga in de app naar Account > Instellingen > Over): 
  • Bij welke zenders doet het probleem zich voor?: 

Goedemorgen Demi,

Os van de TV is Tizen. Het probleem doet zich voor bij alle zenders. Filmpje probeer ik je even te sturen. 

 

Welke versie er is geïnstalleerd kan ik nu niet nakijken. Ik ga er vanuit de meest actuele. 

 


@Ruud Vlaming Yes top, ik heb de versie al kunnen vinden! Ik heb het doorgezet voor verder onderzoek. Dank je wel voor het delen van de extra informatie en het filmpje!


Ik heb sinds de nieuwe app ook de problemen met mijn samsung tv. Live kijken werkt niet meer, elke keer een foutmelding. Zodra je de mogelijkheid hebt met enige vertraging te kijken krijg je de melding niet...


@Demi van Odido 

 

Hoi Demi,

Is er al iets bekend van een oplossing?? Tv kijken is echt onmogelijk.  

 

 


Hi @Ruud Vlaming @RicoJ , we gaan kijken welke modelgroepen we terug gaan zetten. Voor nu proberen we zoveel mogelijk modelnummers te verzamelen waarop dit voorkomt, omdat het niet op elk type voorkomt. Rico, zou jij ook nog jouw modelnummer van de tv willen delen. dan nemen we dit mee!

 

 


Hi Demi

Heb je enig idee op welke termijn dit gebeurt ? 

 


Hi @Ruud Vlaming Ik heb zojuist vernomen dat de update voor de 2022 modellen is teruggedraaid. De vorige versie zal de komende uren automatisch opnieuw geïnstalleerd worden op de Samsung TV.


Hi Demi,

Dan wachten we dat af. Zullen we dan ook afspreken dat nu niet meer gaan updaten?? Vorige keer was het net zo. -:(.

 


@Ruud Vlaming Ik ga er vanuit dat de bug nu uitvoerig wordt getest, voordat er weer een nieuwe update beschikbaar komt. Ik kan mij namelijk ook zeker voorstellen dat het zo niet fijn is!


Dat zou fijn zijn. Het is echt waardeloos inderdaad. 

 

Bedankt voor nu

 


Reageer