Sinds juli hebben wij internet en tv van Odido. Tv kijken is één grote ergernis. Eerst tv via de app maar het beeld viel constant in herhaling en herhaalde soms wel minutenlang de laatste zin en dat wel 40 keer op een avond. Van de klantenservice moesten we via de tv box gaan kijken terwijl we die voor de tv boven wilden gebruiken. Afijn toch maar op de tv beneden aangesloten. We zijn inderdaad van de herhalingen af maar nu krijgen we om de haverklap zwart beeld en krijgen we een melding dat er iets mis is gegaan en dat we het opnieuw moeten proberen en dat dan weer meerdere malen achter elkaar. We zitten er helaas een jaar aan vast want opzeggen kan niet volgens de klantenservice maar zodra het jaar voorbij is is het meteen exit Odido en nooit meer.
Datum van ervaring: 21 september 2024
Antwoord van Odido
7 uur geleden
Dank voor deze review! Zorgeloos tv kijken is super belangrijk, of dat nu via onze Odido TV app is of via onze Mediabox. Ik lees dat je nu voornamelijk last hebt van zwart beeld. Dit moet worden opgelost. Ik hoop dat je mij die kans wilt geven!
Namens het webcareteam kom ik graag met je in contact. Als je dat op prijs stelt, stuur ons op Facebook (odidonederland) of X/Twitter (@odidonederland) dan gelijk je postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer en kopie van deze review. Heb je geen social media? Maak dan een topic aan op onze community (community.odido.nl). Als je er voor zorgt dat jouw e-mailadres matched met het e-mail adres wat bij ons bekend is, kunnen mijn collega's of ik je direct verder helpen. Vergeet niet om je review in dit gesprek te delen, zodat ik sneller aan de slag kan! Groetjes, Cheyenne van Odido