Skip to main content

Sinds juli hebben wij internet en tv van Odido. Tv kijken is één grote ergernis. Eerst tv via de app maar het beeld viel constant in herhaling en herhaalde soms wel minutenlang de laatste zin en dat wel 40 keer op een avond. Van de klantenservice moesten we via de tv box gaan kijken terwijl we die voor de tv boven wilden gebruiken. Afijn toch maar op de tv beneden aangesloten. We zijn inderdaad van de herhalingen af maar nu krijgen we om de haverklap zwart beeld en krijgen we een melding dat er iets mis is gegaan en dat we het opnieuw moeten proberen en dat dan weer meerdere malen achter elkaar. We zitten er helaas een jaar aan vast want opzeggen kan niet volgens de klantenservice maar zodra het jaar voorbij is is het meteen exit Odido en nooit meer.

Datum van ervaring: 21 september 2024

Bewerk

Antwoord van Odido

7 uur geleden

Dank voor deze review! Zorgeloos tv kijken is super belangrijk, of dat nu via onze Odido TV app is of via onze Mediabox. Ik lees dat je nu voornamelijk last hebt van zwart beeld. Dit moet worden opgelost. Ik hoop dat je mij die kans wilt geven!

Namens het webcareteam kom ik graag met je in contact. Als je dat op prijs stelt, stuur ons op Facebook (odidonederland) of X/Twitter (@odidonederland) dan gelijk je postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer en kopie van deze review. Heb je geen social media? Maak dan een topic aan op onze community (community.odido.nl). Als je er voor zorgt dat jouw e-mailadres matched met het e-mail adres wat bij ons bekend is, kunnen mijn collega's of ik je direct verder helpen. Vergeet niet om je review in dit gesprek te delen, zodat ik sneller aan de slag kan! Groetjes, Cheyenne van Odido

Hey @Avdwel, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor een topic bent gestart. Ik kijk graag met je mee naar dit euvel. Ik heb daarom meteen een lijnmeting gedaan en het eerste wat me opvalt is dat je drie wifipunten van TP-Link hebt aangesloten. Hierop zit de Mediabox ook aangesloten. Kan je de Mediabox direct bekabeld op het modem aansluiten? Kan je kijken of dit dan nog steeds voorkomt of dat dit het oplost?

Als dit het niet oplost, kan je de TP-Linkjes loskoppelen en de verbinding controleren op de Mediabox? 


Reageer