Sinds de installatie van de nieuwe tv programmering valt de tv box vanzelf uit. Elke keer dat ik hem weer aanzet moet ik opnieuw bevestigen dat ik tv wil gaan kijken, terwijl dit voorheen niet nodig was en de tv programmering vanzelf opstartte. Dit is wat irritant. Heb begrepen dat het met de nieuwe tv-box beter zou zijn??
Dat heb ik ook. Iedere x als ik tv aanzet moet de tv box weer opstarten. Ook iedere x mijn pincode invoeren. Dus nix meteen tv kijken. Eerst 5 min prutsen.
Hi
P.S Wat betreft het invullen van de pincode, dit kun je heel gemakkelijk oplossen. Met de TV update kan het zijn dat de leeftijdsgrens is teruggezet. De zenders vragen dan inderdaad om een pincode, als een soort kinderslot. Zo zet je het terug, zodat je het niet meer hoeft in te vullen: Ga naar Account > Profielen> Admin > Leeftijdsgrens. Deze staat nu waarschijnlijk op All, als je deze op 18 zet is het probleem opgelost. Het zijn een paar klikjes en dan ben je er vanaf!
Hi
P.S Wat betreft het invullen van de pincode, dit kun je heel gemakkelijk oplossen. Met de TV update kan het zijn dat de leeftijdsgrens is teruggezet. De zenders vragen dan inderdaad om een pincode, als een soort kinderslot. Zo zet je het terug, zodat je het niet meer hoeft in te vullen: Ga naar Account > Profielen> Admin > Leeftijdsgrens. Deze staat nu waarschijnlijk op All, als je deze op 18 zet is het probleem opgelost. Het zijn een paar klikjes en dan ben je er vanaf!
Hierbij geef ik toestemming om de nieuwe tv box om te ruilen voor de oude. Ik zie die graag tegemoet. Groet Willem Spee
Hoi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.