Ik zou graag een nieuw kastje krijgen voor Tmobile TV. De huidige is ontzettend traag en tevens hapert hij af en toe.
Ook na een reboot doet zich dit probleem nog steeds voor.
Met vriendelijke groet,
Ben Jansen.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Ben, daar gaan we meteen naar kijken! Er kan soms wat vertraging in de TV Box zitten, dit heeft te maken met het aantal handeling die de TV Box uit moet voeren. De uitzending zou echter niet mogen haperen. Zou je de onderstaande stappen eens in deze volgorde uit willen voeren? Mocht dit niet helpen laat het mij dan weten, dan geef ik je TV Box graag een fabrieksreset vanuit hier!
1. Koppel de netwerkkabel en stroomkabel los van de TV Box.
2. Voer vervolgens een powerflip uit van het modem (20 seconden van de stroom).
3. Als het modem is opgestart sluit je de TV Box weer aan op de stroom.
4. Wanneer de TV Box de melding geeft: ‘Ethernet not detected, Please connect ethernet cable’ kan je ook de netwerkkabel weer aansluiten.
1. Koppel de netwerkkabel en stroomkabel los van de TV Box.
2. Voer vervolgens een powerflip uit van het modem (20 seconden van de stroom).
3. Als het modem is opgestart sluit je de TV Box weer aan op de stroom.
4. Wanneer de TV Box de melding geeft: ‘Ethernet not detected, Please connect ethernet cable’ kan je ook de netwerkkabel weer aansluiten.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.