Skip to main content
  • Welk probleem ervaar je (zie je een haperend beeld of een gekke gloed)?

    • Beeld hapert op willekeurige momenten. Heb dan een seconde of 2 zwart beeld en dan gaat het verder.

  • Deel twee voorbeelden van een programma, zender inclusief de datum en het tijdstip.

    • Compleet random, alle zenders, alle dagen, alle tijdstippen

  • Speelt dit bij opnames, live tv-kijken en/of bij Terug Kijken?

    • Altijd

  • Speelt het op alle zenders of specifiek bij bepaalde zenders?

    • Alle

  • Ervaar je ook problemen met TV Anywhere?

    • Gebruik ik niet

  • Kijk je via de App of via de TV Box?

    • TV Box

  • Als je meerdere TV Boxen hebt, gebeurt het dan op alle TV Boxen?

    • Heb maar 1 box

 

Heb alle stappen al doorlopen qua resetten. Stroom eraf, netwerk eraf etc. maar het blijft gebeuren.

Hoi @aartvdwerf, super fijn dat je deze informatie meteen meestuurt! 😊 Ik wil je nog vragen om een laatste optie uit te proberen. Kun je de netwerkkabel in een andere poort van het modem stoppen en testen of dit verbetering geeft? Groetjes, Ishana


Hi, nee helaas ook niet


Hi @aartvdwerf, ik heb ook een blik geworpen op jouw TV Box. Ik zie inderdaad dat hij niet vlekkeloos werkt en heb daarom besloten om je een nieuwe TV Box op te sturen. Je ontvangt hier zo een bericht over, daar staat ook in hoe je je huidige TV Box kan retourneren. Kan je mij na de installatie een terugkoppeling geven of deze het wel goed doet? Alvast bedankt! 


Hi, top, dankjewel! Ik wacht het bericht even af.


Hi @aartvdwerf, ik heb ook een blik geworpen op jouw TV Box. Ik zie inderdaad dat hij niet vlekkeloos werkt en heb daarom besloten om je een nieuwe TV Box op te sturen. Je ontvangt hier zo een bericht over, daar staat ook in hoe je je huidige TV Box kan retourneren. Kan je mij na de installatie een terugkoppeling geven of deze het wel goed doet? Alvast bedankt! 

Hi, ik heb nog geen bericht ontvangen?


Hi @aartvdwerf, de order is aangemaakt en verzonden. Hier kan wat tijd overheen gaan voordat het bevestigd is en wordt verzonden. Meestal duurt dit drie dagen.


Ondervond het zelfde probleem, hdmi profiel aangepast (voor mijn tv profiel 2) en dit loste het op.


Hallo,

 

Ik ervaar precies hetzelfde. 

Vanaf 1 april Odido. In het begin werkte het, maar nu al een paar dagen haperend beeld. Bij elke tv én radio zender, op elk moment. Ik heb dan zo'n  3 seconden beeld en geluid, 3 seconden zwart beeld en geen geluid en dat gaat zo door.

Net als aartvdwerf ook alles geprobeerd van reset en kabels. Wat nu?

Met vriendelijke groet,  Lisette

 

 


Hallo,

 

Ik ervaar precies hetzelfde. 

Vanaf 1 april Odido. In het begin werkte het, maar nu al een paar dagen haperend beeld. Bij elke tv én radio zender, op elk moment. Ik heb dan zo'n  3 seconden beeld en geluid, 3 seconden zwart beeld en geen geluid en dat gaat zo door.

Net als aartvdwerf ook alles geprobeerd van reset en kabels. Wat nu?

Met vriendelijke groet,  Lisette

 

 

Was bij mij het hdmi profiel van het kastje, wat ook nog wel wil helpen is op de tv de hdmi cec optie uitzetten.


Hoi John, bedankt voor je reactie.

Kan je me vertellen hoe ik het HDMI profiel van het kastje aanpas en wat ik dan precies moet doen?

Ik heb de HDMI cec op de tv net uitgezet, maar dat heeft niet geholpen.

Grt, Lisette


@Tommie van Odido 

Helaas hier hetzelfde probleem al 2 monteurs gehad voor demping op de lijn dat lijkt opgelost alleen het beeld van de mediabox is een drama qua beeld kwaliteit steeds zwarte flitsen in het beeld en af en toe blijft het beeld ook stilstaan, de monteurs mochten helaas geen hardware omwisselen zeiden ze, nu is mijn probleem nog steeds niet opgelost en is er al voor de 3de keer weer een ticket gestart voor de technische dienst, dit wordt nu al een slopend verhaal


Hi @Marja63, het probleem met haperend beeld is voor nu bekend dat dit voorkomt en is in onderzoek om dit op te lossen. Voor in de tussentijd kan je als workaround de Mediabox 30 seconden van de stroom halen. Dit lost het dan tijdelijk op. We hopen het snel definitief op te lossen!


Hi @Demi van Odido 

 

Dat heb ik allemaal al uitgevoerd,  jullie moeten gewoon  bijde mediaboxen omruilen want resetten heeft geen nut, want bijde boxjes hebben het zelfde probleem 

Groetjes, 

Marja 

 


Hoi @Marja63, dit ligt niet aan de specifieke Mediaboxen van jou. Dit is een algemeen issue en het TV team is druk bezig met een oplossing hiervoor. Dit is een tussentijdse oplossing. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana


Hoi @Marja63, dit ligt niet aan de specifieke Mediaboxen van jou. Dit is een algemeen issue en het TV team is druk bezig met een oplossing hiervoor. Dit is een tussentijdse oplossing. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana

U collega Jan bert zei gisteren aan de telefoon juist het tegenovergestelde  dat het wel aan het tv boxje kan liggen dat een bepaalde serie er last van heeft @Ishana van Odido 


Hoi @Marja63, ik heb het direct nagekeken! Ik zie dat er gisteren een nieuwe Mediabox ontvangen hebt. Ik hoor graag of je verschil merkt? Groetjes, Ishana


Hoi @Marja63, ik heb het direct nagekeken! Ik zie dat er gisteren een nieuwe Mediabox ontvangen hebt. Ik hoor graag of je verschil merkt? Groetjes, Ishana

Hoi @Ishana van Odido het beeld is wat beter maar het scheelt inderdaad niet heel veel het probleem moet denk ik gewoon opgelost worden met een update van de mediabox zelf 


@Marja63 Fijn om te lezen dat er in ieder geval iets verbetering in zit. Ik raad je inderdaad aan om de update af te wachten! 


@Marja63 Fijn om te lezen dat er in ieder geval iets verbetering in zit. Ik raad je inderdaad aan om de update af te wachten! 

Is het al bekend wanneer deze update gaat komen voor de mediabox?, want de zwarte flitsen worden weer steeds erger. @Teresa van Odido 


Hoi @Marja63, ons TV team is hier hard mee bezig! Ze ontvangen graag nog voorbeelden wanneer en op welke programma + zender je dit ervaart. Ook hoor ik graag of je op dat moment iets doet met de Mediabox/afstandsbediening. Dan kunnen ze sneller tot een oplossing komen! Groetjes, Ishana


Reageer