Het tv kastje wilde niet meer pauzeren en ik hem hem toen gereset. Hij start wel op en komt dan met een zwart scherm. Daarna doet hij niets meer.
Heb alles zoals aangegeven op de storings video al uitgevoerd.
Het tv kastje wilde niet meer pauzeren en ik hem hem toen gereset. Hij start wel op en komt dan met een zwart scherm. Daarna doet hij niets meer.
Heb alles zoals aangegeven op de storings video al uitgevoerd.
Hallo Kim624,
Heb je al een reset van het modem gedaan?
Juiste volgorde:
Utp kabel van tv box loshalen
Stroom van tv box afhalen
Fabrieksreset van modem doen (b.v. met paperclip resetknopje indrukken en even vasthouden)
Als modem is opgestart tv box weer op de stroom zetten
Wacht op foutmelding dat ethernetkabel niet is aangesloten
Utp kabel weer in tv box doen
Tv box moet nu weer opstarten en beeld gaan geven
Mvg. Marcel
Bedankt voor de info. Heb echt alles al geprobeerd. Krijg geen foutcode maar een zwart beeld. Het kastje gaat ook niet meer uit.
probeer het nog ern x zoals
Had dat al geprobeerd. Uiteindelijk T-mobile gebeld en ze hebben het op afstand kunnen verhelpen. Bedankt voor jullie suggesties en hulp.
Hoi
Fijn dat het probleem verholpen is door de Klantenservice. Wat is er uiteindelijk precies gedaan om het euvel te verhelpen? Mocht je de oplossing willen plaatsen in jouw topic, dan kan dat andere users weer helpen. Alvast bedankt voor je reactie en een prachtige dag toegewenst.
Mochten we je op de Community in de toekomst bij iets anders kunnen helpen, dan zijn we altijd benaderbaar. We helpen en denken heel graag mee. Stay safe!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.