Skip to main content

Het tv kastje wilde niet meer pauzeren en ik hem hem toen gereset. Hij start wel op en komt dan met een zwart scherm. Daarna doet hij niets meer.

Heb alles zoals aangegeven op de storings video al uitgevoerd. 

 

Hallo Kim624,

Heb je al een reset van het modem gedaan?

Juiste volgorde:

Utp kabel van tv box loshalen

Stroom van tv box afhalen

Fabrieksreset van modem doen (b.v. met paperclip resetknopje indrukken en even vasthouden)

Als modem is opgestart tv box weer op de stroom zetten

Wacht op foutmelding dat ethernetkabel niet is aangesloten

Utp kabel weer in tv box doen

Tv box moet nu weer opstarten en beeld gaan geven

Mvg. Marcel


Bedankt voor de info. Heb echt alles al geprobeerd. Krijg geen foutcode maar een zwart beeld. Het kastje gaat ook niet meer uit. 


@Kim624 

probeer het nog ern x zoals @Marcel MCi heeft aangegeven als het goed is word je modem dan geüpdate


Had dat al geprobeerd. Uiteindelijk T-mobile gebeld en ze hebben het op afstand kunnen verhelpen. Bedankt voor jullie suggesties en hulp. 


Hoi @Kim624, welkom op de Community!

Fijn dat het probleem verholpen is door de Klantenservice. Wat is er uiteindelijk precies gedaan om het euvel te verhelpen? Mocht je de oplossing willen plaatsen in jouw topic, dan kan dat andere users weer helpen. Alvast bedankt voor je reactie en een prachtige dag toegewenst. 

Mochten we je op de Community in de toekomst bij iets anders kunnen helpen, dan zijn we altijd benaderbaar. We helpen en denken heel graag mee. Stay safe!


Reageer