Skip to main content

Goedendag,

Sinds deze week kan ik geen tv meer kijken via het Android TV kastje, het lampje brand blauw, maar mijn LG geeft geen signaal aan, ik heb het ook geprobeerd met een andere tv en HDMI kabel, dit biedt helaas geen soelaas, wat is hier aan te doen? 

Alvast bedankt

groet

Harmen

Welkom op onze community! @Harmen1993 

Goed dat je dit gelijk aan ons laat weten. Ik wil graag dat je weer kan genieten van TV. Wel zo handig als de verbinding dan meewerkt. Ik los dit graag voor je op! 

Ik ben direct het systeem ingedoken en zie dat je 2 Mediaboxen hebt. Als je de andere box verbind met de TV, werkt het dan wel? Daarnaast ben ik benieuwd of de box wel opstart, maar blijft hangen op geen signaal of start deze helemaal niet op?

Laat je mij weten hoe het zit? Dan kijk ik gelijk gericht met je mee naar de juiste oplossing! 

Hoi Teresa,

Dankjewel! Ook dat je mij wilt helpen.

Klopt inderdaad wij hebben twee mediaboxen, met de box van de huiskamer hebben we geen problemen, deze staat beneden en werkt boven gewoon ook op de tv op de slaapkamer, mijn box die op de slaapkamer staat geeft geen enkel beeld, ook niet op andere schermen of met een andere HDMI kabel, de box licht wel blauw op maar dat is dan ook alles.

Groet

Harmen

@Harmen1993 Tuurlijk, heel graag zelfs! 😀

Dank je wel voor jouw duidelijke terugkoppeling. Het lijkt er op dat deze Mediabox defect is. Ik stuur je graag een nieuwe toe, zodat je ook weer heerlijk vanuit bed TV kan kijken! 

Wil je mij in een privébericht je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan regel ik het gelijk voor je! 

Dankjewel 😁

ik dacht al dat ie stuk was, maar je weet maar nooit wat Odido voor trucjes in huis heeft, ik zal je de benodigde gegevens sturen 

Groet

Harmen

@Harmen1993 Normaal gesproken wel! 😋 Echter ben ik bang dat dit een echt defect is.

Hoe het ook zij, ik heb gelijk al een nieuwe voor je besteld. Deze komt snel jouw kant op! Je ontvangt hierover een bevestigingse-mail en een track & trace code. Daarnaast ontvang je instructies om de defecte Mediabox terug te sturen. 

Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen? Ik sta klaar om verder te helpen waar nodig! 

Hoi @Teresa van Odido 

Ja dit kastje is defect, er waren ook regelmatig internetproblemen met het kastje, vaak moest je het kastje helemaal opnieuw opstarten en dan deed ie het weer.

In ieder geval heb ik het nieuwe kastje ontvangen, ik ga het nieuwe kastje op mijn tv boven testen. Als dit werkt dan laat ik je het weten (ik hoop het wel anders is er echt iets mis met mijn tv).

Ik kan weer TV kijken! Bedankt voor alle hulp 😁

Fijn om te horen dat het weer werkt @Harmen1993, veel kijkplezier! 

Reageer