Beantwoord

TV kastje beeld valt weg

  • 25 December 2020
  • 33 reacties
  • 1399 Bekeken


Toon eerste reactie

33 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @mroerink, je kaart geheel terecht een wankelend punt in de communicatie aan - ik neem alle blaam op me. De technische dienst gaf in dit geval meermaals iets anders dan met jouw bevindingen overeenkomt. Ik heb alles nu tot in de diepste details nagelopen en doorgemeten en zie inderdaad geen issue in de verbinding, zoals je tevens terecht opmerkt. Daarom heb ik besloten de box nu om te ruilen voor een vervangend model. Deze vervanging zal binnen maximaal een week bezorgd worden. Binnen enkele dagen ontvang je een Track & Trace code per e-mail zodat je het pakket te allen tijde in de gaten kunt blijven houden. Sorry voor de langdurigheid van jouw verzoek en dat het probleem niet eerder op deze wijze erkend is. Dat spijt me enorm en vind ik naar jou toe erg kwalijk. Indien je tussendoor nog vragen hebt, wil ik je verzoeken mij een privébericht (de link is klikbaar) te sturen. Dan pak ik dit zo snel mogelijk op, beloofd!

Mag ik je verzoeken om de huidige box te retourneren zodra de vervanging binnen is, alsjeblieft? Hoe je dit kunt doen, lees je in de e-mail die ik je zojuist gestuurd heb. Bedankt voor je medewerking!

Hi Jason,

Zou jij mij met dit probleem ook kunnen helpen? Ik heb precies het zelfde als mroerink hier omschrijft. Bij mij is al een monteur langs geweest die de reset knopjes op de modem en tv kastje heeft gebruikt. Verder heb ik dit probleem boven niet, dit zag ik volgens mij nog nergens voorbij komen. 

Ik heb al 4 keer met T-Mobile gebeld, die mij vanwege de switch hiernaartoe stuurde. Ook ik heb al de switch omzeild en ook toen had ik het probleem.

Hopelijk kan jij me helpen, alvast bedankt.

Remco

 

 

Inmiddels is mijn probleem opgelost met de reboot naar een andere softwareversie, zoals in een ander topic beschreven. @Rem22 als jij hetzelfde probleem hebt, werkt dit waarschijnlijk voor jou ook. 
 

@Jason bedankt voor het nieuwe kastje, maar ik stuur hem terug, zoals ik zelf al had verwacht zat het probeer in de software. Fijn dat het uiteindelijk opgelost is.

@mroerink bedankt voor je antwoord, zou jij mij kunnen vertellen welk topic dit is, alvast bedankt.

@Rem22 In de link waarschijnlijk de oplossing. Je moet het stappenplan even volgen:

 

Reputatie 7

Hoi @mroerink ,

Fijn om te horen dat alles het weer doet! Omdat in ons systeem de oude TV Box wordt afgemeld en het abonnement wordt gekoppeld aan het nieuwe MAC-adres en serienummer, wil ik je vragen om gebruik te maken van de nieuwe TV Box. Vrijwel identiek, dus je hoeft ‘m alleen maar in te pluggen! 😊 Wil je de oude TV Box naar ons terugsturen? Mijn dank is groot.

@Boris Ik heb de nieuwe direct teruggestuurd. Kunnen jullie de afmelding van de oude en registratie van de nieuwe nog ongedaan maken? Zo niet, dan zie ik als enige oplossing, alsnog (of eigenlijk: nogmaals) een nieuw kastje te ontvangen.

ik hoor het graag.

Michel

Reputatie 7

Hoi @mroerink ,

Klopt helemaal wat je zegt. Ik heb met de technische dienst gezeten, wat momenteel het handigst is en ervoor gezorgd dat er nogmaals een ruil is ingezet. Excuses voor het ongemak! De ‘nieuwere’ TV Box komt jouw kant op. Dan kan je de oude alsnog terugsturen wanneer deze binnen is. Heb je vragen, laat het mij weten. Ik zit voor je klaar!​​​​

Reageer