Skip to main content

Gaan we ook een nieuw tv kastje krijgen?

Aangezien jullie nu Odido zijn geworden,en op deze staat 't mobile.

Sowieso is dit al een heel oud kastje,en werd er toen al gezegd dat we een nieuwe zouden krijgen voordat het odido was geworden.

 

Met t-mobile kastjes is niets mis. Deze zijn geüpdate en je ziet nu Odido op het scherm. Kastjes uit de Vodafone (voor t-mobile  thuis) tijd zijn wel aan vervanging toe.


Hi @Lexie71, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat je nu inderdaad van een oudere TV Box gebruik maakt. De TV Box die je op dit moment hebt, is een met een harddiskrecorder. Deze bieden we momenteel niet meer aan. Mocht je geen gebruik maken van de opnamefunctie, dan zit er voor jou geen verschil in en kan ik gelijk de TV Box voor je omwisselen, mocht je dit willen. 

Maak je wel gebruik van de opnamefunctie? Dan gaat dit met een nieuwe TV Box via online Opnemen. Je kan er alles over lezen op onze website. Mocht je willen overstappen op het Opnemen via deze manier, laat het me dan weten. Ik kan er dan voor zorgen dat je een nieuwe TV Box zult ontvangen! 


Beste Nora,

 

Graag zouden wij gebruik willen maken van je oplossing en het nieuwe kastje ontvangen 

Dat we online moeten opnemen is geen probleem.

Maken hier sowieso niet heel veel gebruik van..

Wat moeten we doen om het nieuwe kastje te krijgen?

Met vriendelijke groet

Alexandra 


Hi @Lexie71, helemaal top! Jij hoeft verder niks meer te doen, ik heb er gelijk voor gezorgd dat er een nieuwe TV Box naar je toe wordt gestuurd! 

Zodra de TV Box onderweg is, krijg je een e-mail met een track-en-trace code van DHL, zo weet je precies wanneer je het pakket kan verwachten. De oude TV Box hoef je niet terug te sturen naar ons, maar mag je inleveren bij een milieupunt. 

 


Reageer