Skip to main content

Ineens scheef mijn tv kastje ermee uit. Na hem eerst opnieuw op gestart te hebben gebeurd er niets: hij blijft hangen in netwerk starten. En na lange tijd daarin geeft hij aan dat. De UTP kabel in de interactieve tv box op de verkeerde poort is aangesloten???  Ben daar totaal niet aan geweest dus dat klopt niet. Heel vreemd.

ook de internet modem nog 10 sec van stroom afgehaald en daarna hetzelfde weer met tv box 

. Dit moest volgens dat scherm. Maar nog steeds doet hij helemaal niets meer,

 

in deze tijd zou ik toch wel heel graag op de hoogte blijven van het Corona nieuws. Dus wil ik graag dat mijn tv box het weer gaat doen. Dus kunt u mij helpen aub.

Hallo Moonjte,

Vervelend!

Is je tv box rechtstreeks met een utp-kabel aangesloten op het modem, of gebruik je powerline-adapters?

Welk modem heb je?

 

Mvg. Marcel


Aanvullend op @Marcel MCi ; heb je het modem al gereset? Dus niet enkel aan en uit, maar even helemaal van het stroom of de fabrieksreset, waarbij het modem terug naar fabrieksinstellingen zet.Soms wil het daar wel eens mis gaan, waardoor de verbinding voor het T-Mobile TV signaal niet goed gelegd kan worden.


Reageer