Zowel LOVE Tv kanaal 809 alsook kanaal 821 RTV purmerend werken niet meer op interactieve tv? Mijn ouders hebben sinds woensdag deze kanalen niet meer werkend? Is er qua zenders wat veranderd die uit het pakket zijn gehaald of is er een storing?
Hi
Zou jij of één van je ouders eens op 'Menu' of 'Gids' willen drukken. Worden deze zichtbaar? Zo niet, dan mag je langs de ingangskanalen van de tv wisselen met de afstandsbediening. Als dit al goed staat, dan wil ik checken of de favorieten wellicht aan staan. Dit kan je als volgt checken:
- Menu-knop
- Ga naar Instellingen > Favorieten
Als je de knop Activeer alle zenders ziet staan, dan staat de favorieten functie aan. Je kunt deze hier meteen uitschakelen zodat jouw ouders weer alle zenders hebben. Was dit eventueel de boosdoener? Ik hoor het graag van je, want ik wil ook graag checken waarom zender 821 niet in ons zenderoverzicht staat als je ouders dit voorheen wel altijd hebben kunnen bekijken. Ik help jullie met liefde!
Bij beide kanalen geeft hij de fout aan; er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het afspelen. Daarna blijft het beeld op zwart. Ik heb alle handelingen zoals je beschreven hebt gedaan. Ook bij mij thuis. Het kanaal RTV Purmerend staat niet meer in de zenderlijst(kanaal 821) kan dit kloppen?
Hi
Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box. Met een beetje geluk werkt alles nu weer zoals we graag willen!
Mocht dit niet baten, dan schakel ik graag de hulpdiensten voor je in! Laat je dit weer aan mij weten?
Hi
Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box. Met een beetje geluk werkt alles nu weer zoals we graag willen!
Mocht dit niet baten, dan schakel ik graag de hulpdiensten voor je in! Laat je dit weer aan mij weten?
Geen resultaat , ik heb het zelf ook geprobeerd
Hi
Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.
Kan je laten weten of jij weer van de zenders kunt genieten? Ik hoor het heel graag!
Bij deze de bevestiging dat alles weer in orde werkt. Bedankt voor je support en complimenten voor de afhandeling van mijn vraag.
Wat ontzettend fijn om te lezen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.