Skip to main content

Sinds 3 juli ben ik overgestapt naar t mobile,

Helaas is hier vanaf het begin echt van alles in mis gegaan.…

Om een lang verhaal kort te maken ik kan geen live tv kijken het beeld en geluid loopt vast…

Klantenservice: volgens mij hoort een klanten service service te verlenen.…

Hier ben ik al 14 dagen mee aan het bellen....Er worden beloftus gedaan die niet nagekomen worden...telefoon wordt er op gegooid want ze gaan niet met je discuseren als aangeeft dat het nu toch tijd word om de klacht op te lossen.…Hoor al 14 dagen dat de technische dienst mij een mail gaat sturen....dat ik terug gebeld zal worden....maar niets..…Kan dus nu al 14 dagen geen live tv kijken......

Wanneer gaat T mobile echt handelen om een probleem/klacht te behandelen?????

Je stapt toch niet over om vervolgens geen tv te kunnen kijken

Een Klantenservice is er toch om serieus klachten te behandelen.

Ik he tv kijken in mijn pakket zitten...dan mag er toch vanuit gaan dat ik tv kan kijken en zo niet dat mjjn klacht dan op korte termijn opgelost gaat worden…

Beste T mobile hoelang gaat dit nog duren en.....wanneer wordt er echt contact met mij opgenomen om dit probleem zo spoedig mogelijk op te lossen???

 

 

 

 

Hallo @Jannybruins Kampen1963 

Je hebt het hier alleen over de tv dienst dus werkt internet wel naar behoren? Haal je de juiste snelheden en heb je geen problemen op apparaten die bekabeld of met de WiFi zijn verbonden?

Kijk je draadloos of bekabeld tv en indien bekabeld is het tv kastje bekabeld aangesloten op de modem/router of zit hier nog iets tussen?

In dit topic staan een aantal tips die misschien helpen, je kan het tv kastje ook een fabeieksreset geven.


Hoi @Jannybruins Kampen1963, heel goed dat je hier een topic voor aanmaakt, ik zorg er graag voor dat je snel weer van TV kan genieten! Ik heb meteen je hele dossier doorgespit en ik zie dat je een aantal dagen geleden een nieuwe TV Box van ons hebt ontvangen. Ervaar je hier ook problemen mee? Heb je in dat geval al geprobeerd om een andere HDMI kabel van de TV naar de TV Box te gebruiken? Bij wijze van test kan je ook de HDMI kabel van de andere TV Box gebruiken, deze zou het tenslotte goed moeten doen.

Ik ben benieuwd hoe de situatie in elkaar steekt, ik los dit graag heel snel voor je op! 🙂


Mijn internet werk na behoren. Er is hier een monteur van Guidion geweest die de aansluiting gecontroleerd heeft..…maar heeft alleen naar het modem gekeken of de lampjes branden het tv kastje omgedraaid en zijn conclusie was dat het daar aan lag.....nieuw tv kastje toegestuurd het zelfde probleem: ik heb wel beeld maar na 2 seconde bevriest dat...Ik heb twee tv kabels van jullie aangesloten en zelf nog een nieuwe gekocht.....volgens mij dus ook niet het probleem... 

Er is twee keer een bericht naar de technische dienst gestuurd.....Eerste keer niets van gehoord.....Vandaag kreeg ik het bericht dat probleem opgelost is.....Hoe dan???????? Er is niets opgelost.…

Na aanleiding van twee telefoontjes vandaag werd bij het eerste gesprek de telefoon er op gegooid door een klantenservice medewerker... Het tweede telefoontje heb ik gesproken met pierre en hij constateerde dat er verkeerde ticket aangevraagd was voor de technische dienst dus......nieuwe aanvraag naar de technische dienst gestuurd....Weer 3 tot 4 dagen wachten op antwoord dus.....bijna drie weken verder..…En dan maar hopen dat je dan niet weer een mail krijgt dat het probleem is opgelost terwijl dat niet zo is.…

Al met al een kleine samenvatting

- mijn tv geeft beeld maar staat na 2          seconden stil ook zonder geluid bij alle zenders

- er zijn drie verschillende nieuwe netwerk kabels aan gesloten maar het probleem blijft 

- er worden beloftus gedaan die niet nagekomen worden: word niet terug gebeld krijg verkeerde informatie toe gestuurd door de technische dienst.....Geen enkel contact gehad met iemand van de technische dienst en krijg een mail dat de klacht is opgelost.....weer afwachten wanneer daar actie in wordt ondernomen....

- medewerkers van de klanten service gooien de telefoon er op als je aangeeft dat je naar 15 dagen toch wel mag verwachten dat er nu een oplossing moet komen

- Er is een verkeerde werkbon naar Guidion gestuurd..... was voor de aansluiting maar niet voor de klacht....dus hier keek de monteur niet na....

- er zijn verkeerde tickets gestuurd naar de technische dienst

- Alles maar dan ook alles is wel 8 tot 10 keer opnieuw op gestart. Nieuw tv kastje is er op gestuurd. Stekkers zijn er uit gehaald nieuw internet kabel zelf ook nog aangeschaft ( omdat een medewerker van de klanten service zei dat dat waarschijnlijk het probleem was terwijl ik klant was van tele2 en alles daar goed werkte en ik nooit problemen met de aansluiting van tele2 heb gehad..…

Al met al zit ik al 15 dagen te bellen met de klantenservice van t mobile nu weer via deze weg te communiceren.....Volgens mij wordt het tijd dat er iemand langs komt om te zien wat er aan de hand is want via de klantendienst en op deze manier wordt het niet opgelost.....Weer krijg ik het verhaal over resetten, stekers er uit, op nieuw alles op starten een powerflip te doen..…

Nu wordt het volgens nij toch wel tijd dat er echt iets gaat gebeuren!

HELP IK WIL GRAAG TV KIJKEN!!!

 

 


Ik heb hier verstand van en heb dat ook aangegeven....Ik zou een gratis monteur krijgen voor de installatie....uiteindelijk heb ik dit zelf met een medewerker aan de telefoon....De monteer die ik gehad heb heeft geen 1 kabeltje in de handen gehad en was hier binnen 7 minuten weg…...Zou je AUB een monteur hier naar willen laten kijken!!!!!! Dat is me belooft omdat zelf totaal geen verstand heb van deze aansluitingen, dat aangeven.......Nu word me weer gevraagd om een andere kabel er in te doen...Is mijn vraag nu zo moeilijk....stuur aub een monteur langs om te kijken wat er aan de hand is!!!! Zodat het probleem opgelost kan worden!


Hoi @Jannybruins Kampen1963, bedankt voor je uitgebreide toelichting! Ik help je heel graag om dit zo snel mogelijk op te lossen en omdat het probleem op één TV speelt en je een vervangende TV Box hebt gekregen zal de monteur weinig voor je kunnen betekenen. Veel sneller kunnen wij dit oplossen door na te denken wat er mis kan gaan bij deze TV. Zoals je zelf al aangeeft heb je al een aantal keer de internetkabel vervangen, super. Heb je ook al een andere HDMI kabel geprobeerd, zoals de HDMI kabel van de andere TV Box? Echter, met de extra informatie zou ik eerst een andere stap aanraden, namelijk klopt het dat je de TV Box via een omweg op het modem hebt aangesloten, zoals een eigen router, switch of stroomnetadapters? In dat geval raad ik je graag aan om de TV Box, bij wijze van test, direct op het modem aan te sluiten. De TV Box werkt namelijk een heel stuk beter als deze direct met een internetkabel van de TV Box naar het modem is aangesloten zonder andere tussenkomsten.

Ik verwacht dat je hiermee binnen enkele minuten van prachtig beeld kan genieten, dit komt snel helemaal goed! 😃


Beste Cal, wat jammer dat je de berichten niet goed leest....heb 2 internet kabels van jullie getest....en zelf nog een nieuwe aan geschaft. Er is hier een monteur van guidion geweest die constateerde dat alles goed aangesloten was!!!.....Dit heb ik in een document van ze toegestuurd gekregen…

Dus ik snap even niet waarom ik zelf alles moet gaan testen.....terwijl een monteur hier naar gekeken heeft..…

Ik ben 7 jaar klant geweest bij tele2 met precies de zelfde aansluitingen en heb hier nooit problemen mee gehad..…

Dus we kunnen net als bij de klantenservice, de 15 dagen dat ik daar contact mee heb gehad het hele ritueel van kabels etc. Nogmaals doornemen....maar daar wordt mijn klacht en hulpvraag niet mee opgelost.…

Het spijt me zeer maar jullie koppelen de problemen terug naar de klant.....heeft u dit kabeltje al geprobeert, het ligt waarschijnlijk aan u internet kabel (3 getest en nog steeds het zelfde probleem) 

Door een monteur word vast gesteld dat alles goed aangesloten is en het probleem het tv kastje is.....nieuw kastje, zelfde probleem.…

3 juli is de overstap geweest van tele 2 naar tmobile.....de tijd voor 3 juli werkte mijn internet, tv en wifi van tele2 perfect!

7 jaar klant geweest nooit geen problemen! De tv box is niet via een omweg op de router aangesloten.....Heb geen eigen router, switch of stroomnet adapters..…

Had gehoopt dat ik hier misschien verder geholpen zou worden maar helaas is het het zelfde verhaal als bij de klanten service.   

Wat hebben jullie ondertussen aan de klacht gedaan en wat is er door tmobile onderzocht? En wat is daar uitgekomen? Daar zou ik toch wel graag een antwoord op willen hebben!

Heb maandag een bericht van de technische dienst gehad dat het probleem is opgelost maar....dus niet! Wat is er onderzocht daar zou ik toch wel graag een antwoord op willen hebben!

Ik was klant bij tele2 en daar werd mij verteld dat het enkel een kwestie van dezelfde kabels in het modem en tv kastje van tmobile doen en dan zou het werken net als bij tele2..…

Waarom sturen jullie geen monteur om alles door te meten en te checken waar het in zit......want op deze manier komen we niet veder joh......Heeft u dit al gedaan mevrouw heeft u daar al naar gekeken mevr....heeft u dat snoertje al vervangen....Ja het is allemaal nagekeken.....ook door een monteur die bevestigd heeft dat alles goed is aangesloten...Waarom moet een klant dit dan zelf nogmaals doen???????

Bij tele2 waren dit precies de zelfde kabels en aansluitingen en werkte alles perfect!!!!!

 

Ben nu ondertussen 17 dagen met tmobile bezig in mij  vrije tijd en we komen op deze manier niet verder.

Ik verwacht dan ook dat tmobile binnen 14 dagen met oplossing komt!

Rest mij nog 1 vraag als mijn tv beeld en geluid bevriest kan ik dan wel  progamma gemist of een gepauzeerd progamma bekijken?


Hoi @Jannybruins Kampen1963, zoals ik ook in mijn vorige berichten benadrukte: fijn dat je al een vervangende internetkabel hebt uitgetest! Daarentegen raad ik je aan om de HDMI kabel te controleren. Voor de duidelijkheid heb ik ook een foto van de HDMI kabel toegevoegd. Geen zorgen ik zou geen nieuwe kabel kopen, maar de kabel van de andere TV Box bij wijze van test gebruiken.

HDMI kabel

Zoals je zelf ook terecht aangeeft is de TV Box al vervangen en vandaar is de kans klein dat het aan de TV Box zal liggen. Omdat je ook aangeeft dat de TV box rechtstreeks met een kabel is aangesloten op het modem en deze kabel ook is vervangen kan het hier ook niet aan liggen. Eigenlijk blijft daarom als enige optie nog de HDMI kabel over. Omdat je met deze kleine vervanging binnen enkele minuten weer goed beeld kan hebben hoop ik heel erg dat je meteen weer van prachtig beeld kan genieten.

Mocht het toch niet de oplossing blijken, laat het gerust weten, ik zie je heel graag, heel snel, en heel veel van prachtig beeld genieten! 😃


Heb nu voor de tweede keer de hdmi kabel van tmobile er ingedaan.…in hdmi 1 waar hij in zat  + hdmi 2 geen verschil en geen beeld geeft bij deze nieuwe kabel aan: geen signaal controleer de kabel aansluiting en de instellingen van het bronapparaat.…

 Heb nu nogmaals alles wat juliie van mij vroegen....maar geen oplossing…

Graag zou ik ook nog antwoorden willen op de vragen die ik je gesteld heb....

 

 

 

 


Ik heb ondertussen ook nog op internet gekeken wat ik eventueel nog kon doen en de hdmi kabel los gekoppeld van de tv, stroom van de tv eraf gehad. Hdmi kabel  weet in de tv gedaan stekker van de tv er weer in gedaan......Dus.....volgens mij alles wat in mijn vermogen lag.....en mag ik nu toch hopen dat tmobile in actie komt....


Hoi @Jannybruins Kampen1963, bedankt dat je de HDMI kabel hebt aangepast! Ik bedoelde eigenlijk dat je de HDMI kabel kon vervangen met die van de andere TV Box, maar ik wil graag de impasse doorbreken en daarom heb ik zojuist een monteur van Guidion gevraagd om bij je langs te komen. Je ontvangt snel weer van mij een email en SMS waarmee je via de digitale agenda van Guidion een afspraak kan maken.

Ik ga voor je duimen dat ze snel bij je langs kunnen komen!


Ik heb de hdmi kabel vervangen die mee is gestuurd met de tv box van jullie


Super, dankjewel voor het proberen @Jannybruins Kampen1963🙂


Ik heb ondertussen een afspraak gemaakt met Guidion.....Erg vervelend dat ik weer een week moet wachten..... het kan pas volgende week woensdag.....Dan zijn we ondertussen drieënhalf week bijna 4 weken verder dat ik geen tv kan kijken.…..

Laten ik er nog maar even positief van uit gaan dat dit opgelost gaat worden..…

Maar heel eerlijk gezegd staat mijn vertrouwen in tmobile nu wel op een heel laag pitje.....In ieder geval tot zover bedankt voor de moeite. Mocht het na het bezoek van de guidion monteur niet opgelost zijn (waar ik natuurlijk wel op hoop) neem ik weer contact op en zullen we andere oplossingen moeten bedenken om dit probleem op een andere manier netjes op te lossen.…

P.s  zou toch nog graag een antwoord willen hebben betreft de vraag als ik geen live tv kan kijken omdat het beeld bevriesd Er een storing is betreft het signaal betreft de hdmi kabel zou ik dan wel normaal beeld en geluid kunnen hebben bij een gepauzeerd progamma of progamma gemist....of bevriest mijn beeld dan ook i.vm. geen goed signaal die aan geeft dat ik de hdmi kabel en aansluiting moet controleren?

 

 


@Jannybruins Kampen1963 ik begrijp je vraag niet helemaal. Maar ik ga ervan uit dat de monteur je alles hierover uit kan leggen!

P.s  zou toch nog graag een antwoord willen hebben betreft de vraag als ik geen live tv kan kijken omdat het beeld bevriesd Er een storing is betreft het signaal betreft de hdmi kabel zou ik dan wel normaal beeld en geluid kunnen hebben bij een gepauzeerd progamma of progamma gemist....of bevriest mijn beeld dan ook i.vm. geen goed signaal die aan geeft dat ik de hdmi kabel en aansluiting moet controleren?

 

 

 


Reageer