Hi @jcjay, dat is niet handig! Mijn excuses. Klopt het dat het hier gaat om onze Mediabox? Ik check dit omdat ik deze niet op de foto zie. Of maak je gebruik van de Odido TV app op deze televisie?
Als het om de Mediabox gaat, heb je deze dan al eens voorzien van een reset via de reset knop aan de achterkant? Maakt dit uit?
Hai @jcjay,
Je bent niet de enige die hier tegenaan loopt.
Sinds ongeveer 2 weken vraagt de Odido TV box hier om de 2 a 3 dagen opnieuw mijn klantnummer en pincode. Dat lijkt mij inderdaad ook niet de bedoeling en ik deel je frustratie.
Een reset van de TV box heb ik nog niet geprobeerd wegens het mogelijk volledig opnieuw alles moeten instellen in de box. Ik zal dit op een later tijdstip alsnog even doen.
Over een aantal dagen of indien het probleem weer binnen 2 dagen optreedt geef ik hier even een update. :-)
In de tussentijd kan ik ook nog even de Odido TV app op mijn Chromecast proberen om te kijken of het probleem zich daar ook voordoet.
Met vriendelijke groet,
Marcus
Hey,
Gaat idd om een Mediabox. Als t werkt, is t één leuk dingetje, maar heb al eerder hier een storing gemeld met de Mediabox, waar niemand de oorzaak van weet (zie ander topic die ik gestart heb).
Harde reset heb ik ook nog niet geprobeerd, moet ik even de tijd voor zoeken, vrees ook dat al m'n apps en instellingen dan opnieuw moet downloaden en in moet stellen.
Idd wat Marcus zegt, het is pas sinds een week of 2, dat de Mediabox plots en steeds vaker om inloggegevens vraagt. Voor mij goed om te weten dat ik dit niet als enige ervaar, maar frustrerend is het wel. Vandaar mijn vraag of er achter de schermen iets veranderd is / dit verholpen kan worden...